به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۹۸۰۷
|
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵
اتابک گفت: این بد اخلاقی‌ها در فضای مجازی و دامن زدن به آن موجب کاهش مشارکت‌ها و تضییع حقوق کاندیدا‌ها می‌شود که مردم باید از انتشار و بازنشر این پیام‌ها پرهیز کنند.
خبردنا: مدتی است که در فضای مجازی استان خبری مبنی بر رد و یا تایید صلاحیت داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر ومیاندوره مجلس شورای اسلامی منتشر که در این زمینه فرماندار گچساران با گفت‌وگویی که با رسانه‌ها داشت بر این شایعه سازی‌های خاتمه داد.
 
به گزارش"خبردنا"، فرماندار گچساران گفت: تاکنون نامه رد و یا تایید به کاندیدا‌ها ابلاغ نشده و خبر‌های درج شده در فضای مجازی با عنوان اطلاعیه تایید و یا عدم تایید صلاحیت‌های نامزد‌های انتخابات میان دوره مجلس شورای اسلامی گچساران تنها یک شایعه است.

علیرضا اتابک در این باره اظهار کرد: انتخابات دارای فرآیند‌های قانونی و این فرایند در گچساران در حال انجام است.

وی ادامه داد: اعضای هیات نظارت بر انتخابات تا تاریخ ۱۸ اردیبهشت فرصت دارند تا تایید یا عدم تایید داوطلبان انتخابات را به هیات نظارت استان اعلام کنند.

فرماندار گچساران گفت: تاکنون خبری در زمینه تایید و یا عدم تایید صلاحیت داوطلبان اعلام نشده است.

اتابک گفت: تا به این لحظه هیچ‌گونه نامه رد و یا تاییدی به کاندیدا‌ها ابلاغ نشده و خبر‌های درج شده در فضای مجازی با عنوان اطلاعیه تایید و یا عدم تایید صلاحیت‌های نامزد‌های انتخابات میان دوره مجلس شورای اسلامی گچساران تنها یک شایعه است.

وی با بیان اینکه مردم به شایعات توجه نکنند گفت: این بد اخلاقی‌ها در فضای مجازی و دامن زدن به آن موجب کاهش مشارکت‌ها و تضییع حقوق کاندیدا‌ها می‌شود که مردم باید از انتشار و بازنشر این پیام‌ها پرهیز کنند.

فرماندار گچساران با تاکید بر اینکه به دنبال شناسایی شایعه پراکنان انتخابات گچساران هستیم گفت: در حال حاضر فرآیند‌های قانونی انتخابات در حال شکل گیری است و نباید با شایعه سازی نظم انتخاباتی را برهم زد.
نام:
ایمیل:
* نظر: