به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۹۸۲۷
|
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۸
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: متاسفانه در شبانه روز گذشته، هفت بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در استان کهگیلویه و بویراحمد جان باختند و شمار قربانیان به ۵۵۸ نفر رسید. 

به گزارش خبردنا، پرویز يزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۵۱۸ بیمار در بیمارستان های استان بستری که از این تعداد ۱۶۸ بيمار كرونايي قطعي و ۲۶ نفر از آنها در بخش مراقبت هاي ويژه تحت درمان هستند.

وی تعداد بهبودیافتگان کرونایی در استان کهگیلویه و بویراحمد را ۳۵ هزار و ۵۷۶ بیمارعنوان و اظهارداشت: از ۸۴۵ نمونه  pcr دريافت شده از آزمايشگاه سلولي و مولكولي ياسوج حدود ۵۱ درصد موارد مثبت كه بیشترین موارد مثبت به ترتیب در  شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه، گچساران و چرام بودند. 

دبیر ستاد کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: متأسفانه كاهش رعایت پروتکل های بهداشتی، افزايش تجمعات و عادي انگاری منجر به شدت یافتن میزان شیوع بیماری در این استان شده و بسیار نگران کننده است. 

یزدان پناه افزود: استفاده از ماسک، شستشوی مرتب دست‌ها، رعايت فاصله گذاري فيزيكي، پرهیز از دورهمی ها و تجمعات، حذف مسافرت هاي غير ضروري  و خارج نشدن از خانه بجز در موارد ضروري تنها راه های کنترل بیماری است

 

نام:
ایمیل:
* نظر: