به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۹۸۳۱
|
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۵

خبردنا:‌ رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان گفت: از زمان اجرایی شدن محدودیت‌ها در شهرستان دشتستان شش داماد و هشت ورثه متوفی به علت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

به گزارش خبردنا، ماریا خویشدوست اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و خیز چهارم این بیماری و قرار گرفتن شهرستان دشتستان در وضعیت قرمز، بازرسی و نظارت‌ها توسط بازرسان بهداشت محیط شدت یافته است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان تصریح کرد: با بررسی‌های انجام گرفته در شهرستان دشتستان مشخص شد، دورهمی‌های خانوادگی و شرکت در مراسم ختم از مهمترین عوامل در سیر صعودی این بیماری بوده است.

وی همچنین گفت: با هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده با دادستان شهرستان، از نیمه دوم فروردین‌ماه تاکنون شش داماد و هشت ورثه متوفی که اقدام به برگزاری مراسم با تجمع بیش از ۲۰ نفر نموده‌اند، به مراجع قضائی معرفی شده‌اند.

خویشدوست با بیان اینکه در راستای حفظ و تأمین سلامت شهروندان، با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در این شهرستان، با متولیان و برگزارکنندگان مراسم عروسی و عزا برخورد قضائی و قانونی می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: