به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۹۸۳۶
|
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۱

خبردنا: شرق نوشت: اگر این بار از دختر ۱۴ ساله‌اش استفاده کرد تا علیه فائزه هاشمی موضع بگیرد؛ اما چند سال پیش خودش هم علیه فائزه موضع‌گیری کرده بود.

منصوره معصومی‌اصل زنی است که در فایل ویدئویی دعوت دختر ۱۴ ساله به مناظره دیده می‌شود؛ از او یک فایل ویدئویی در‌حال سخنرانی در جمع زنان علیه حسن روحانی هم وجود دارد. او از سخنرانان محافل مذهبی بانوان شهر کرج است.

منصوره معصومی‌اصل، کاندیدای پیشین مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد، از فهرست اصولگرایان هم بود. اگرچه با انتشار دو ویدئو به احتمال زیاد برای دور بعد تأیید صلاحیت خواهد شد. او سال ۱۳۸۵ مؤسسه قرآنی و فرهنگی بیت‌النور را با همکاری همسر و تعدادی از دوستانش تأسیس کرده است.

در سوابق کاری او تخصص زوج‌درمانی هم دیده می‌شود. منصوره معصومی‌اصل عضو رسمی یا از افراد نزدیک به جبهه ایستادگی به دبیر کلی عبدالحسین روح‌الامینی، چهره نزدیک به محسن رضایی و پدر محسن روح‌الامینی از کشته‌شدگان کهریزک در سال ۸۸ است.

جبهه ایستادگی نزدیک‌ترین جریان سیاسی نزدیک به محسن رضایی است و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به‌نوعی پدر معنوی آن محسوب می‌شود. توییتر منصوره معصومی‌اصل پر از توییت‌های حمایتی از دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با هشتگ #محسن_رضایی یا #آقا_محسن_ایران است. به‌طور قطع اگر محسن رضایی رئیس‌جمهور شود، احتمالا در دولت او سمت خوبی خواهد گرفت.

او در توییتی در حمایت از رضایی نوشته است: «ما قحط‌الرجال نداریم‌ای کاش خواص بتوانند با تشخیص درست نخبگانی همچون دکتر محسن رضایی رو به مردمی که تشنه یک دولت توانمند هستند معرفی کنند». از آقا محسن مقتدر در جنگ هشت‌ساله نام می‌برد که با آمدنش طعم اقتدار و عزت را خواهیم چشید. یا درباره‌اش می‌نویسد: یکی مرد جنگی به از صدهزار. یا گفته که در سفرهایش به شهر‌های مختلف متوجه شده که نخبگان تنها کسی را که شایسته ریاست‌جمهوری می‌دانستند، محسن رضایی است.

 
نام:
ایمیل:
* نظر: