به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۹۸۳۹
|
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
معتمدی زاده خبرداد:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از اصلاح و بهینه سازی 100 کیلومتر شبکه برق در این استان خبرداد.

به گزارش خبردنا، جمال معتمدی زاده با بیان اینکه اصلاح و بهینه سازی شبکه های برق در استان کهگیلویه و بویراحمد باهدف جلوگیری از خاموشی های احتمالی برق، تامین برق پایدار و پیشگیری از نوسانات برق در تابستان امسال درحال انجام است، اظهارداشت: 100 کیلومتر شبکه های برق فشار متوسط و ضعیف با مشارکت 53 گروه عملیاتی و اتفاقاتی در نواحی 9 گانه این استان اصلاح و بهینه سازی شد.

وی گفت: برای اصلاح این شبکه ها حدود 130 نیروی انسانی به مدت یک روز در شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد فعالیت داشته که در روزهای آینده همچنان و بطور گسترده انجام خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از تعدیل روشنایی معابر، اصلاح شاخه های درخت و تعویض مقره در راستای اجرای برنامه های پیک سایی تابستان امسال هم خبرداد.

معتمدی زاده با اشاره به اینکه 400 انشعاب برق نیز بررسی و مشکلات آنها حل شد، خاطرنشان کرد: حدود 200 برق غیرمجاز در برخی از مناطق شهری و روستایی هم جمع آوری شده است.

وی گفت: بیش از 700 روشنایی معابر با هدف کاهش مصرف سوخت نیروگاه ها و حفظ پایداری شبکه سراسری برق نیز تعدیل شده و این تعدیل ها هم اکنون ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: کشف رمز ارزهای غیرمجاز در دستورکار قرارگرفته و بطور حتم وبراساس قانون با دارندگان رمز ارزهای غیرمجاز برخورد قانونی می شود.

به گزارش خبردنا، حدود 9 هزار شبکه های برق فشار متوسط و ضعیف در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: