به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۹۸۴۶
|
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳
سرپرست فرمانداری بویراحمد:‌
سرپرست فرمانداری شهرستان بویراحمد با اشاره به شرایط قرمز این شهرستان به لحاظ شیوع کرونا، گفت: هیچ بانکی حق برگشت زدن چک بازاریان و اذیت کردن وام گیرندگان برای بازپرداخت اقساط تسهیلات را ندارد.

به گزارش خبردنا، مجید احمدی در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان بویراحمد در سالن جلسات این فرمانداری،اظهار داشت:  از مالکان می‌خواهیم با مستأجرین همکاری لازم را داشته باشند و بانک‌ها هم بازاریان و وام گیرندگان را برای بازپرداخت تسهیلات و اقساط وام ها تحت فشار قرار ندهند.

وی تاکید کرد:‌ هیج بانکی حق برگشت زدن چک بازاری‌ها را ندارد چرا که حمایت از اقشار مختلف در ایام سخت کرونایی در دستور کار مسئولان است.

سرپرست فرمانداری بویراحمد با بیان اینکه با هرکدام از اداراتی که مدیریت نکنند و باعث ایجاد تجمع و شیوع ویروس کرونا شوند برخورد می‌کنیم، خاطرنشان کرد:‌ طبق مصوبه ستاد ملی کرونا ما نمی‌توانیم، ادارات را تعطیل کنیم. در شهرهای قرمز بانک‌ها و ادارات باید با ۵۰ درصد ظرفیت فعالیت کنند و هر اداره‌ای رعایت نکرد، تخلف کرده، چون مصوبه ستاد ملی به منزله حکم قانون است.

احمدی گفت:‌ تیم‌های نظارتی باید بیشتر شوند و نباید از اطراف شهر یاسوج غافل شد و باید مورد رصد مأموران بهداشتی و نظارتی قرار بگیرد.

رییس ستاد کرونای شهرستان بویراحمد افزود: ویروس کرونا فقط مختص مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد نیست و افرادی که تست کرونای آن‌ها مثبت شده باید در قرنطینه باشند و از قرنطینه خارج نشوند که این کار جرم است و با متخلفین برخورد می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: