به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۹۸۵۸
|
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰

خبردنا:‌ محمدرضا عارف در واکنش به احتمال کاندیداتوری‌اش در انتخابات ریاست جمهوری گفت: ابایی از حضور در انتخابات ندارم و اگر به نتیجه قطعی رسیدم حضور پیدا می‌کنم.

به گزارش خبردنا، محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشستی با عنوان «برنامه پیشنهادی بنیاد امید ایرانیان برای عبور از شرایط سخت کشور» در پاسخ به سوالی مبنی بر حضورش در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: ابایی از حضور در انتخابات ندارم و اگر به نتیجه قطعی رسیدم حضور پیدا می کنم و حضور در صحنه انتخابات نیاز به فکر و بررسی دارد و به دنبال اصلاح ساختاری کشور هستیم.

وی ادامه داد: اگر احساس کنم فردی مناسب تر از من با هدف جذب نیروهای بهتر و جوانتر وجود دارد به او کمک می کنم اما اگر ببینم شرایط کشور نیاز دارد به صحنه وارد می شوم.

عارف تصریح کرد: اگر خود من آمدم که سند را استفاده می کنیم و اگر نیامدم نیز سند را در اختیار رییس جمهور بعدی قرار می دهم. و اگر بخواهم به صحنه انتخابات بیایم حتما اعلام میکنم.

وی تصریح کرد: شرایط کشور به طوری است که شرایط انتخابات پر شور نیست و مردم شوری ندارند اما خوشبختانه هر دو جناح کاندیدای بسیاری داریم و ما باید به دنبال این باشیم که انتخابات پر شور برگزار شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: