به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۹۸۶۲
|
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
خبردنا: یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: چرا کسی که رئیس جمهور این مملکت بوده و در حال حاضر هم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است باید بگوید مسئولان جزیره خرید‌ه‌اند تا فرار کنند.
پس لرزه ادعای احمدی نژاد درباره خرید جزیره از سوی مسئولان

به گزارش خبردنا به نقل از ایلنا، علی محمدنمازی، در واکنش به اظهارات رئیس دولت‌های نهم و دهم مبنی بر این که «مسئولان جمهوری اسلامی جزیره خریده‌اند تا درصورت جوشیدن خشم ملت به آنجا فرار کنند»، گفت: واقعیت تلخ این است که مردم، ایرادات، نواقص و اخبار منفی را سریع‌تر از اخبار مثبت که به نفع نظام باشد می‌پذیرند؛ من مانده‌ام چگونه کسی که  ۸ سال  رئیس جمهور کشور بوده و در حال حاضر عضو تشخیص مصلحت نظام است صحبت‌هایی را مطرح می‌کند مبنی بر این که عده‌ای جزیره خریده‌اند تا اوضاع بد شد فرار کنند. 

دیدن این گفتگوی با حسین مرعشی را از دست ندهید

این عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ادامه داد: تعجب می‌کنم چرا دستگاه قضایی به این مسئله ورود نمی‌کند. حال فرض هم بگیریم این سخنان درست باشد؛  اولاً باید دید این‌ها چه کسانی هستند که جزیره خریده‌اند؛ زیرا باید  کسانی باشند که ثروت زیادی دارند زیرا خریدن یک خانه در تهران در بعضی از مناطق  حداقل ۳۰ الی ۴۰ میلیارد پول لازم دارد؛ حال یک جزیره قیمتش چقدر می‌شود؟ با این اوصاف آن‌هایی که جزیره خریداری کرده‌اند باید بسیار کله گنده و شناخته شده باشند تا بهشان جزیره بفروشند.

وی تاکید کرد: اگر چنین افرادی وجود دارند،‌ قوه قضائیه باید آن‌ها را معرفی کند و بگوید این جزیره کجاست که خریداری شده است زیرا بروز چنین خبرهایی لطمه شدید به کشور می‌زند؛ بنابراین ساده و راحت نباید از کنار این اخبار که درست نیست، عبور کنیم و به هیچ‌ عنوان نباید فکر کنیم که مردم به این مسائل توجه نمی‌کنند؛ اگر این‌ظور فکر کنیم مانند آن کبکی می‌شویم که  سرش را زیر برف کرده است و فکر می کند بقیه هم نمی‌بینند در صورتی که بقیه توجه می‌کنند

نمازی تاکید کرد: این اخبار عجیب توسط آقای احمدی نژاد که در حال حاضر هم کاندیدای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری است مطرح می‌شود که ساده نباید از کنار این قضیه گذشت چرا که اگر واقعا ایشان راست گفته باشد باید تشویق‌شان کرد که اطلاع رسانی درست کرده است اما اگر اشتباه می‌کند و دروغ می‌گوید باید برخورد شود.

وی خاطر نشان کرد: باید بدانیم در کشور چه کسانی هستند که توانسته‌اند چنین ثروت‌هایی به دست بیاورند زیرا کسانی که در بخش خصوصی فعال هستند که نمی‌خواهند فرار کنند و بروند، مخاطب گفته‌های آقای احمدی نژاد افرادی هستند  که در حاکمیت حضور دارند. چنین صحبت‌هایی توهین بزرگی به نظام و مقامات کشور است و حاکمیت نباید  به سادگی از کنار مسئله عبور کند. 

این فعال سیاسی اصلاح طلب در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر این که آیا این سخنان رئیس دولت‌های نهم و دهم می‌تواند جنبه انتخاباتی داشته باشد، گفت: به هر حال ایشان به عنوان یکی از کاندیداهای احتمالی صحبت می کند و این صحبت‌ها قطعا کاربرد انتخاباتی دارد اما این که آیا ضررش در همین حد بحث‌های انتخاباتی است یا خیر ، باید بگویم قطعا خسارت‌های سنگینی دارد.

وی یادآور شد: هنگامی که اخبار فسادها و اختلاس‌ها مطرح می‌شود، ابتدا تکذیب می‌شود و بعد معلوم می‌شود که صحت دارد؛ از همین رو است که هر شایعه‌ای به راحتی توسط مردم پذیرفته می شود و این ضرر کلانی برای نظام و کشور دارد، شاید امروز کسانی که چنین حرف‌هایی را می‌زنند به هدف‌شان برسند اما بدانند که خسارت‌هایشان کم نیست.

نام:
ایمیل:
* نظر: