به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۹۸۶۸
|
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲
بنابراین مطابق رویه و در هنگام چاپ عنوان طرح از «احداث راه اصلی سورمق – اقلید – یاسوج» به اتصال سپیدان به محور اقلید – یاسوج اصلاح می‌گردد.

 خبردنا :  رئیس سابق کمیسیون برنامه و بودجه گچساران و باشت در نامه ای به معاونت بودجه سازمان برنامه و بودجه درباره تغییر نام طرح راه آهن " اقلید - یاسوج " هشدار داد . 

به گزارش " خبردنا " در این نامه‌ آمده است؛

برادر گرامی جناب دکتر پورمحمدی

معاونت محترم امور اقتصادی سازمان برنامه و بودجه کشور

با سلام و احترام؛ به استحضار می‌رساند حسب روئت جداول پیوست قانون بودجه ۱۴۰۰ که توسط رئیس محترم کمیسیون تلفیق به امضا رسیده است. به نظر می‌رسد به دلیل بی‌توجهی و عدم دقت تلفیق در تنظیم و ابلاغ جداول اشتباهاتی صورت گرفته است، یکی از اشتباهات؛ مربوط به یکی از طرح‌های مهم استان کهگیلویه و بویراحمد، یعنی؛ طرح «احداث راه اصلی سورمق – اقلید-یاسوج» 13030161040 می‌باشد.

– طبق جدول اعتبار طرح از ۲۰۰ میلیارد ریال به ۴۵۰ میلیارد ریال افزایش یافت.

– طبق اصلاح تغییرات متفرقه عنوان طرح به «اتصال سپیدان به محور اقلید یاسوج» اصلاح گردید. (ردیف ۸۶) طبق ردیف ۱۰۸ به عنوان طرح تقاطع غیرهمسطح بدون توضیح اضافه شده است.

بنابراین مطابق رویه و در هنگام چاپ عنوان طرح از «احداث راه اصلی سورمق – اقلید – یاسوج» به اتصال سپیدان به محور اقلید – یاسوج اصلاح می‌گردد.

اگر چه به نظر می‌رسد؛ این اشتباه فاحش ناشی از بی‌توجهی و یا اعمال نظر نماینده حوزه دیگر باشد، خواهشمندم با انتقال موضوع به کمیسیون تلفیق مانع از درج این اشتباه فاحش درچاپ بودجه شوید.

غلامرضا تاجگردون

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ا.ع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
0
0
درود بر شرفت
نام:
ایمیل:
* نظر: