به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۹۸۸۷
|
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۱
ردصلاحیت ۹ نفر از داوطلبین شورای اسلامی شهر یاسوج
اسامی داوطلبان رد و تایید صلاحیت شده انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهرستان بویراحمد به فرمانداری این شهرستان شد

خبردنا: رئیس ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد از رد صلاحیت ۹ نفر از داوطلبان شهر یاسوج در هیئت نظارت شهرستان خبر داد.

سرپرست فرمانداری بویراحمد گفت: از سرجمع ۱۲ نفر، ۹ نفر مربوط به شهر یاسوج، دو نفر مادوان و یک نفر در شهر گراب ردصلاحیت شده‌اند.

مجید احمدی، تعداد داوطلبین نهایی شده در شهر یاسوج را تاکنون ۱۲۵ نفر عنوان کرد و افزود: ۱۸ نفر در مادوان ۱۲ نفر چیتاب و ۲۵ نفر در گراب سفلی نیز ثبت نام آنها نهایی شده است.

سرپرست فرمانداری بویراحمد با بیان اینکه ۱۸۰ نفر در عرصه رقابت‌های انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان بویراحمد در چهار شهر یاسوج، مادوان، چیتاب و گراب سفلی به رقابت می‌پردازند اظهار داشت: در مرحله نخست ۲۲۰ نفر داوطلب برای حضور در این انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۱۰ نفر انصراف خود را به صورت مکتوب به این فرمانداری ارائه دادند.

 بنابراین گزارش، هیئت نظارت استان بمدت ۱۳ روزه شکایت داوطلبانی که توسط هیئت های اجرایی و نظارت شهرستان ردصلاحیت شده‌اند را مورد بررسی و رسیدگی نهایی قرار می دهد.

احمدی افزود: نظر قطعی و نهایی هیئت نظارت استان در خصوص تایید یا رد صلاحیت داوطلبانی که شکایت کرده‌اند در مورخه ۱۴۰۰/۲/۲۴ توسط فرمانداری ابلاغ خواهد شد.

به گزارش خبردنا و براساس برخی شنیده ها، اسامی ۹ کاندیدای ردصلاحیت شده که چهره های شاخص اصلاح طلبان در این اسامی مشاهده می شود عبارتند از: ۱_ الف.ش ۲- س.ن.ا ۳- م.ن ۴- ه.الف ۵- ا.ج.س ۶- م.ع.پ ۷- ع.الف.م ۸_ ع.ح.ز  ۹- ه. الف

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مراد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
1
0
پس ما دیگه رای نمیدیم
نام:
ایمیل:
* نظر: