به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۹۹۱۰
|
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۵
استاندار:
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که اگر مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند بطور حتم در روزهای آینده شاهد افزایش آمارهای نگران کننده مرگ و میرهای کرونایی مواجه خواهیم بود.

به گزارش خبردنا، حسین کلانتری در جلسه ستاد کرونا در یاسوج گفت: متاسفانه برخی از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد پروتکل های بهداشتی را رعایت نکرده و باعث افزایش آمارهای ابتلا و مرگ و میرهای کرونایی در آینده نزدیک هستیم.

وی با بیان اینکه مردم نباید کرونا را عادی فرض کرده و پروتکل ها را رعایت نکنند، اظهارداشت: کسانی که به مصوبات ستاد کرونا در کشور و استان توجهی نکنند حتما باعث کرونایی شدن سایر مردم می شوند.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه تاکیدکرد که آیین های لیالی قدر در شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی در فضاهای روباز برگزار می شود.


کلانتری گفت: برگزاری آیین های لیالی قدر در فضاهای سربسته بطور کامل ممنوع و برنامه های ویژه ای نیز از صدا و سیما راجع به لیالی قدر پخش می شود که مردم می توانند از این برنامه ها نهایت بهره را ببرند.


کلانتری به برخی از مشکلات غسل دادن اجساد کرونایی هم اشاره و ادامه داد: انجام امور مرتبط با غسل اجساد بیماران کرونایی و حتی خاکسپاری آنان را می توان در شب انجام داد و هیچ منعی هم ندارد مشروط به اینکه پروتکل های بهداشتی با دقت اجرا شود.


رئیس ستاد کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد به موضوع دورکاری کارمندان اداری هم پرداخت و تاکیدکرد که مصوبات ستاد کرونا در این زمینه نیز باید اجرا شود.


کلانتری گفت: دستگاههای اداری باید مصوبه دورکاری را اجرا کنند و البته کارکنان دولت هم نباید به بهانه دورکاری از زیر کار فرار کنند.


وی از تمدید محدودیت های کرونایی تا پایان هفته جاری در استان کهگیلویه و بویراحمد هم خبرداد و اظهارداشت: ۲۲۶ واحد صنفی بدلیل رعایت نکردن پروتکل ها در استان پلمب شده که نشان از بی توجهی آنان به پروتکل های بهداشتی و مصوبات ستاد کرونا است

نام:
ایمیل:
* نظر: