به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۹۹۱۲
|
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۱
استاندار:
استاندار کهگیلویه وبویراحمد :جامعه فرهنگیان نقش مهمی در مقابله با کرونا دارد

به گزارش "خبردنا "حسین کلانتری در آئین تجلیل از معلمان نمونه کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامیداشت ۱۲ اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم، اظهار داشت: امیدوارم شرایط مناسب برای حضور دانش‌ آموزان و معلمان در کلاس‌ های درس فراهم شود.


نماینده عالی دولت در استان، بیان کرد: اگر دنبال عبور از شرایط خطرناک کرونا هستیم باید به یک مفهوم مشترک برای مقابله با کرونا برسیم.

وی بر فرهنگ‌ سازی در مبارزه با کرونا تأکید کرد و گفت: نقش فرهنگیان در فرهنگ‌ سازی جهت مبارزه با کرونا می‌ تواند تأثیر به‌سزایی داشته باشد.

استاندار با اشاره به جایگاه و ارزش تفکر شهید مطهری گفت: اگر شهید مطهری امروز در جامعه دارای جایگاه ارزشمندی است، ناشی از زحمات و مجاهدت‌های این عالم وارسته است.

کلانتری اظهار داشت: انسانی که دارای تقوا باشد مطابق با آموزه‌ های دینی و قرآن کریم، خداوند متعال معلم انسان می‌ شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اگر دنبال تأثیرگذاری و خدمت صادقانه به مردم هستیم، باید مجاهد و تلاش‌ گر باشد.


وی ابراز کرد: یک معلم موفق و شاخص باید آگاه به مسائل و به‌ روز باشد و اخلاق حسنه را سرلوحه کار و فعالیت قرار بدهد.

کلانتری به رعایت عدالت و انصاف در زندگی اشاره کرد و گفت: اگر دنبال زندگی خدایی و مطابق با قرآن هستیم، باید با مردم شفاف باشیم و اگر یک معلم با مردم نیکو سخن بگوید، به طور قطع آن سخن ها در مردم اثر خواهد کرد.


وی تصریح کرد: معلمان باید تلاش کنند به آموزه‌ های دینی عمل کنند تا جامعه به سمت یک جامعه قرآنی و الهی پیش برود.


مقام ارشد اجرایی استان، گفت: فقط مدرسه هست که می‌ تواند روابط عاطفی و عشق و علاقه بین معلم و دانش‌آموزان را برقرار کند و امیدواریم که با برچیده شدن سایه منحوس ویروس کرونا این مسیر مقدس فراهم شود.

کلانتری با تاکید بر اینکه یک آموزگار می تواند منبع تحول باشد، ابراز کرد: بدون شک یک معلم با حسن رفتار خود می تواند مدیران توانمند در آینده را تربیت کند.

گفتنی است در این آئین با اهدای لوح سپاس و هدایایی از ۲۱ نفر از معلم های استان به نمایندگی از سایر معلم های نمونه استان تجلیل شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: