به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۹۹۳۳
|
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶
شش سیمبان صنعت برق در پی عملیات رفع قطعی برق ناشی از حادثه سیل در روستاهای شمال کرمان، جان خود را از دست دادند.

خبردنا: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی، جان باختن شش نفر از همکاران صنعت برق در سیل استان کرمان را تسلیت گفت.

به گزارش خبردنا، مهندس جمال معتمدی زاده با صدور پیام تسلیت خود و همکاران شان در شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت جان باختن شش تن از همکاران صنعت برق در سیل کرمان، نوشت:

وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبری تلخ از جان باختن شش نفر از همکاران مان در سانحه تلخ سیل استان کرمان واصل و همه ما را در شرایط تاثر و تالم برانگیزی قرار داد.

این خبر برای همه همکاران صنعت برق بطورحتم دردناک خواهد بود و بدون شک همه ما از شنیدن این خبر متاسف و متاثر شده ایم.

خدمات رسانی پایدار در شرایط سخت به مشترکین برق در سراسر کشور همواره موجب شور و شعف هکاران ما در صنعت برق بوده و متاسفانه در برخی اوقات شاهد از دست دادن جان عزیزان مان در خطوط مقدم حدمات رسانی هستیم.

به نوبه خود و به نمایندگی از همکاران شرکت توزیع نیروی برق در استان کهگیلویه و بویراحمد،این مصیبت بزرگ و تاسفبار را به همکاران مان در صنعت برق استان کرمان بویژه خانواده های داغدار عزیزان از دست رفته تسلیت عرض نموده و آمادگی هرگونه همکاری برای خدمات رسانی به مشترکین برق در آن استان را اعلان می نماییم.

جمال معتمدی زاده 

مدیراعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد 

چهاردهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰

به گزارش خبردنا، متاسفانه آقایان علیرضا جعفری نژاد برقکار اتفاقات ، مسلم دهقانی برقکار بهره برداری ، محسن توکلی مسئول اتفاقات ، علی توسلی برقکار بهره برداری ، محمد میرزاحسینی راننده بالابر ، مصطفی ابراهیمی راننده خودرو خدمات از کارکنان صنعت برق استان کرمان در حین خدمات رسانی به روستاهای سیل زده گرفتار سیل شده و شهید راه خدمت شدند.

اجساد این عزیزان ساعاتی پیش با تلاش های فراوان پیداشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: