به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۹۹۶۱
|
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳
مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان خبر داد
مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان مارگون گفت: ۷۰ درصد دانش آموزان این شهرستان برای شرکت در کلاس‌های مجازی فاقد گوشی و تبلت هستند

به گزارش "خبردنا" دارا رامشگر»  در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم افزود: پهنای باند در شهرستان مارگون ضعیف است و با این وجود در شرایط کرونایی آموزش در این شهرستان تعطیل نش

 وی با تاکید به این مهم که۲۰ درصد از  مدارس در این شهرستان فرسوده است و نیاز به بازسازی دارند اظهاکرد؛  ۱۷ مدرسه کلنگی وضعیت مناسبی ندارند و سیستم گرمایشی ۴۰ مدرسه با ۵۰ کلاس درس در این شهرستان بخاری نفتی است.
مدیر اموزش وپرورش شهرستان مارگون با بیان این که ۳۰ مدسه شهرستان استیجاری و ۵۰ مدرسه کانکسی است افزود؛ ۲۰ مدرسه فاقد برق است.

رامشگر تصریح کرد: همچنین۲۹۵ نوآموز در ۲۵ پیش دبستانی این شهرستان مشغول به تحصیل هستند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان مارگون بیان کرد: ۲۲۸ نیروی انسانی در دوره ابتدایی، ۱۵۷ نفر در دوره متوسطه اول و دوم، ۱۹ نیروی خدماتی، ۲۴ نیروی اداری و ۳۳ مدیر و راهور آموزشی مشغول به فعالیت در عرصه تعلیم و تربیت شهرستان مارگون هستند.
رامشگر تاکید کرد: کلیه مطالبات معلمان تا قبل از سال ۹۹ پرداخت شده است.
وی اظهار کرد: زلزله سی سخت به خوابگاه شبانه روزی رضوان این شهرستان  خساراتی وارده کرده که در حال بازسازی است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان مارگون تصریح کرد: دنبال و پیگیر هستیم که ۱۵ هکتار زمین برای اردوگاه تفریحی و آموزشی شهر مارگون و ۲۰ هکتار زمین نیز برای مسکن فرهنگیان شهرستان از منابع طبیعی به ما واگذار شود.
رامشگرخاطرنشان کرد: یکی دیگر از مشکلات آموزش و پرورش این است که کلیه تجهیزات و امکانات این اداره قدیمی و فرسوده هستند و قابل استفاده نیستند.
وی ادامه داد: ۷۰ درصد دانش آموزان شهرستان مارگون برای شرکت در کلاس های مجازی به علت بضاعت مالی پایین فاقد گوشی و تبلت هستند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان مارگون بیان کرد: ۴۰ مدرسه در قالب ۵۰ کلاس درس این شهرستان از بخاری نفتی استفاده می کنند.
رامشگر اذعان داشت: در آموزش و پرورش شهرستان مارگون با کمبود ۵۵ معلم در سه دوره آموزشی ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم مواجهیم که با جذب و به کارگیری معلمان جدید این مشکل رفع خواهد شد.
مدیر اموزش و پرورش شهرستان در پایان، نقش رسانه ها  را در تداوم نظام نقشی بسیار تاثیر گذار ذکر کرد و گفت؛ فرهنگ سازی یگی دیگر از وظایفه رسانه است.
رامشگر به جایگاه معلمان اشاره کرد و گفت، جایگاه ممعلمان جایگاه رفیعی است و معلمان افسران سپاه کشور هستند، معلمین جهادگر با تمام وجود برای اعتلای کشور اسلامی گام بر می دارند، با توجه به این که حضور فیزیکی معلمان در مدرسه بسیار تاثیر گذار است، معلمان نیز همانند مدافعان سلامت در پیک های شیوعکرونا با تمام توان در سنگر مدرسه حاضر شدند

نام:
ایمیل:
* نظر: