به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۹۹۶۲
|
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷
طی حکمی از سوی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کهگیلویه منصوب شد.

به گزارش خبردنا، طی حکمی از سوی سالار حسین پور مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، سیدرضا خدیش به عنوان سرپرست جدید اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کهگیلویه منصوب و  و از خدمات حکیم مدیر سابق تجلیل شد.

مراسم تکریم و معارفه با حضور کارکنان اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان کهگیلویه در محل این اداره برگزار شد.

سیدرضا خدیش از بدو تاسیس اداره تعزیرات حکومتی و اداره بازرسی و نظارت بر کالا و خدمات در سال ۱۳۷۳ به عنوان بازرس بمدت ۱۸ ماه در ستاد اجرایی انصار سپاه پاسداران شهرستان کهگیلویه مشغول به کار شد.

وی بعد از آن در واحد جذب اداره بازرسی و نظارت بر کالا و خدمات و تا سال ۱۳۸۲ در اداره مذکور که با اداره بازرگانی ادغام شد فعالیت داشته و به عنوان بازرس واحدهای صنفی تا سال ۱۳۸۵ رئیس هیئت های رسیدگی به تخلفات صنفی و دبیر نظر به مدت ۴ سال فعالیت نمود.

با ادغام اداره بازرگانی و صنایع معادن و تشکیل اداره صنعت و معدن و تجارت، خدیش به عنوان مسئول واحد بازرسی اداره مذکور به مدت پنج سال و از سال ۱۳۹۴ تاکنون در حوزه صنایع و خدمت به صنعت و تولید شهرستان فعالیت داشته است.

نام:
ایمیل:
* نظر: