به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۹۹۷۱
|
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶
یک فعال فرهنگی - سیاسی:
یک فعال فرهنگی - سیاسی در یاسوج باتبریک روز قدس، این روز را مختص به زمان خاصی ندانست و راه مقاومت سردار شهید سلیمانی را زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) دانست.

به گزارش خبردنا، محمدرضا جلیل فر با ارسال پیامی به مناسب روز قدس نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم
روز قدس روز اسلام است
بیش از هفت دهه از اشغال سرزمین قدس توسط رژیم سفاک و اشغالگر اسرائیل می‌گذرد و در سکوت معنادار جوامع بین‌المللی و مدعیان حقوق بشر و همچنین کشورهای خودفروخته و خائن عرب مردم دردمند و مظلوم فلسطین بدون برخورداری از کوچکترین امکانات جنگی و دفاعی با دستان خالی و سنگ به مقابله با گلوله های سربی و داغ می‌روند.

روز قدس مختص به زمان خاصی نیست، چرا که نمادی از حقانیت مظلوم واقع شدن مسلمانان و سندی آشکار برای شناخته شدن چهره واقعی مدافعان دروغین حقوق بشر است.

امروز نه تنها فلسطین که بسیاری از سرزمین‌های اسلامی در آتش جنگ می‌سوزند و متأسفانه جامعه به ظاهر مسلمان جوامع عرب گاه در این جنگ‌ها نقش بازی می‌کنند و در ریختن خون هزار زن و کودک بی‌گناه نقش دارند و اگر نداشته باشند با سکوت خود مُهر تأییدی بر حرکت ناجوانمردانه مهاجمان می‌زنند.

گرچه به برکت شکل‌گیری جبهه مقاومت امروزه شاهد تغییر وضعیت در سرزمین‌های مسلمان درگیر جنگ هستیم و به شکرانه احساس تکلیف جمهوری اسلامی ایران در دفاع از حقوق مظلومان و مسلمانان، دشمنان در برابر قدرت جبهه مقاومت مجبور به کرنش و تسلیم شدن هستند.

راه مقاومت و پاس داشتن یاد و راه شهدای گرانقدر این جبهه و در رأس آنها سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و توجه به آرمان‌های بلند و ارزشمند مقاومت که دفاع از اسلام مهم‌ترین و مقدس‌ترین آنهاست، می‌تواند زمینه‌ای برای عزت و سربلندی مسلمانان در جهان و زمینه‌ای برای ظهور امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف باشد.

دشمن همواره درصدد کم‌رنگ کردن ایام الله بوده و هست، چرا که این مناسبت‌ها باعث همبستگی بیشتر مسلمانان و حس اتحاد بین آنها می‌شود و با برگزاری هرساله روز قدس که ریشه در اندیشه‌های والای امام راحل دارد، دشمن خواهد فهمید که روز قدس برای مسلمانان و دفاع از برادران دینی خود همچنان ارزشمند است.

ضمن گرامیداشت این روز مقدس خود و برادران و خواهران خود را به پاس داشتن این روز مهم و همچنین دفاع از آرمان‌های شهدا دعوت می‌کنم و امیدوارم که شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نقطه آغاز نابودی دشمنان اسلام باشد.

ارادتمند شما محمدرضا جلیل فر

نام:
ایمیل:
* نظر: