به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۹۹۸۴
|
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال وضعیت بودجه حوزه انتخابیه خود گفت: در خصوص افزایش بودجه حوزه انتخابیه بگویم که این افزایش در حوزه انتخابیه بی سابقه بوده است.

به گزارش خبردنا، " سیدمحمد موحد " در خصوص وضعیت بودجه استان، اظهار داشت: با نگاهی به ارقام بودجه می بینیم که در مجموع کل بودجه استان افزایش چشمگیری نسبت به بودجه سال گذشته داشته است که جای بسیار امیدواری برای کمک به توسعه استان است.

موحد در خصوص انتخابات پیش رو و اینکه برای شما مشارکت بالا اولویت دارد یا گزینه اصلح گفت: شکی نیست که در برهه کنونی اولویت با مشارکت حداکثری است و همه باید تلاش کنیم که بالاترین مشارکت را در این انتخابات داشته باشیم ضمن اینکه در انتخاب گزینه مردم باید با توجه به برنامه های کاندیداها، تلاش در انتخاب بهترین را داشته باشند.

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس در پاسخ به این سوال که آیا گزینه خاصی برای انتخابات مدنظر شما است؟ هم خاطرنشان کرد: هنوز برای اعلام گزینه اصلی و مورد حمایت زود است و باید منتظر بمانیم و ببینیم کدام افراد و با چه برنامه هایی وارد میدان می شوند تا پس از آن در این خصوص تصمیم مناسب گرفته شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: