به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۹۹۹۱
|
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳
معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: عملکرد مسئولان کهگیلویه و بویراحمد برای مقابله با کرونا قابل تقدیر است.

 به گزارش "خبردنا" معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: عملکرد مسئولان کهگیلویه و بویراحمد برای مقابله با کرونا قابل تقدیر است.

جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت درستاد ملی مقابله با ویروس کرونا که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویر احمد در خصوص مدیریت پیشگیری و مقابله با کرونا جزو استان های موفق بوده است.

وی تلاش‌های شبانه‌روزی استاندار و اعضای ستاد استانی مدیریت کرونا، کادر بهداشت و درمان استان و اتحاد و همدلی مدیران وستاد استانی را از مهمترین عوامل این موفقیت عنوان کرد.

معاون درمان وزارت بهداشت جدیت استاندار در کنترل بازار، نظارت دقیق و تاکید بر رعایت پروتکل ها در ادارات و دستگاه‌های اجرایی و سطح شهرها را از دیگر عوامل و اقدامات مهم در این استان برشمرد و افزود: برخورد قاطع و جدی با تجمعات و مراسمات عروسی و عزا با توجه به مراودات و ارتباطات وسیع که در این استان وجود دارد از دیگر اقدامات مدیریتی در این استان برای کاهش مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: