به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۹۹۹۳
|
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۳
اختصاصی " خبردنا " :
حسینی بحرینی در هنگام ثبت نام برای انتخابات میاندوره ای "گچساران و باشت " در پاسخ به پرسش خبرنگاران که رد صلاحیت احتمالی وی را گوشزد کرده بودند گفته بود " نفر اولی هستم که تایید صلاحیت می شوم "!

 خبردنا  : نماینده اسبق "گچساران و باشت " به خبر رد صلاحیتش واکنش نشان داد . 

سید " قدرت الله حسینی بحرینی " در پاسخ به پیام مدیریت " خبردنا " که آیا خبر رد صلاحیت شما درست است یا خیر ؟  با ذکر  بخشهایی از  آیه ای216 سوره بقره  واکنش نشان داد .  

وی پاسخ داد : " "عَسى عَنْ تَكْرَهُواشيئاًوهُوَخيْرٌلكم "  که بخش هایی از آیه 216 سوره بقره است . 

کل آیه به این شرح است " كُتِبَ عَلَيْكُمُ الْقِتَالُ وَهُوَ كُرْهٌ لَكُمْ ۖ وَعَسَىٰ أَنْ تَكْرَهُوا شَيْئًا وَهُوَ خَيْرٌ لَكُمْ ۖ وَعَسَىٰ أَنْ تُحِبُّوا شَيْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَكُمْ ۗ وَاللَّهُ يَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ " 

حکم جهاد بر شما مقرّر گردید و حال آنکه بر شما ناگوار و مکروه است، لکن چه بسیار شود که چیزی را مکروه شمارید ولی به حقیقت خیر و صلاح شما در آن بوده، و چه بسیار شود چیزی را دوست دارید و در واقع شرّ و فساد شما در آن است، و خدا (به مصالح امور) داناست و شما نادانید.

حسینی بحرینی در  هنگام ثبت نام برای انتخابات میاندوره ای "گچساران و باشت " در پاسخ به پرسش خبرنگاران که رد صلاحیت احتمالی وی را گوشزد کرده بودند گفته بود " نفر اولی هستم که تایید صلاحیت می شوم "! 

با این پاسخ وی  باید منتظر ماند که این چهره سیاسی آیا به رد صلاحیتش اعتراض خواهد کرد یا خیر ؟  که اگر این آیه شریفه بخواهد مبنای حرکت بعدی حسینی بحرینی باشد نباید به این رد صلاحیت قانونی اعتراض کند چرا که براساس همین  آیه لکن چه بسیار شود که چیزی را مکروه شمارید ولی به حقیقت خیر و صلاح شما در آن بوده ! و حتما وی خیر و صلاح خود را محترم شمرده و از ادامه انتخابات صرفنظر خواهد کرد ! البته که باید منتظر ماند که آیا وی به خیر و صلاح خودش هم که" خدا (به مصالح امور) داناست و شما نادانید" پایبند خواهد ماند یا خیر ؟

هرچند خبر رسمی درباره اعلام نتایج بررسی صلاحیت های کاندیداهای انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی گچساران و باشت منتشر نشده ولی خبرهای غیررسمی حاکی از رد صلاحیت حسینی بحرینی و برخی از یاران وی است .

" خبردنا " منتظر اعلام رسمی نتایج بررسی صلاحیت ها می ماند  و با دریافت اخبار رسمی از منابع موثق نسبت به انتشار آن اقدام خواهد کرد . 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
0
0
هر که ویران کرد ،ویران شد در این اتش سرا
هیزم اول پایه ی سوزاندن خود را گذاشت
نام:
ایمیل:
* نظر: