به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۰۰۰۱
|
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳
رئیس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان بویراحمد خبرداد:
رئیس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان بویراحمد گفت: کاندیداهای انتخابات شورای اسلامی شهرها در نظرسنجی‌های بی‌حاصل و پر حاشیه مشارکت نکنند و با واقعیت‌گری از ظرفیت‌ رسانه‌ها برای ارائه برنامه‌ها استفاده کنند.

به گزارش خبردنا، سید رحمان وفانژاد در جمع خبرنگاران اظهارداشت: کاندیداهای شورای شهرها را دعوت به دوری از مشارکت در نظرسنجی‌های بی پایه در فضای مجازی و برخی سایت‌های کرد.

وی افزود: تعدادی از هواداران برخی از کاندیداها بعد از اعلام نظرسنجی‌ها متعصبانه تبلیغات را شروع می‌کنند غافل از اینکه می‌توانند؛ برنامه‌ها، رزومه کاری و اجرایی کاندیدا را تبلیغ نمایند و این موضوع در فضای کنونی جامعه تأثیر بهتری خواهد داشت.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان بویراحمد گفت: در انتخابات سال ۹۶ یکی از کاندیدای معترض تنها توجیه خود برای رأی آوری، داشتن کرسی اول تا پنجم در نظرسنجی‌ها می‌دانست. گر چه کمتر از یک پنجم آراء مجازی خود را بصورت واقعی کسب نموده بود.

وفا‌نژاد گفت: رسانه‌های خبری و فعالین مجازی رسالت خود را در اطلاع رسانی سالم فراموش نکنند.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان بویراحمد تاکید کرد: عده‌ای در فضای کاذب پیروزی قرار خواهند گرفت در حالی که در زمان اعلام نتایج انتخابات، شاید در زمره منتخبین نباشند.

وی گفت: امسال با توجه به بیماری کرونا و لزوم فاصله گذاری اجتماعی به ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد پیشنهاد دادیم از ظرفیت‌های قانونی جهت تعیین تکلیف ستادهای انتخاباتی با توجه به تعدد کاندیدا استفاده و اگر چنین موضوعی مورد قبول واقع شود عمده مسئولیت معرفی کاندیدا به رسانه‌ها و فعالین مجازی به نوعی تفویض می‌گردد و از اصحاب رسانه خواهشمندیم برای منافع عموم مردم نقش آفرینی کنند و از انجام نظرسنجی‌های بی‌پایه برای جذب مخاطب خودداری نمایند.

نام:
ایمیل:
* نظر: