به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۰۰۱۲
|
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶
. انشالله، همچنان که فرمودید، خصائل نیکو و روش پسندیده اش را به فرزندانش یادآور خواهیم بود؛ بادا که راهش را ادامه دهند و همچون پدرشان، منشأ خیر گردند!

 خبردنا :خانواده سرهنگ مژدهی اصل با صدور پیامی خطاب به آیت الله ملک حسینی از محبت پدرانه و سراسر عطوفت وی صمیمانه تقدیر و تشکر کردند .

در متن تشکرنامه خانواده های مژده هی اصل، قهرمانی و مردم شریف روستای کریک از آیت الله سیدشرف الدین ملک حسینی نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در خبرگان رهبری که به خبردنا ارسال شده آمده است:

انا الله و انا الیه راجعون

محضر مبارک حضرت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی،
با سلام و تحیات و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما در این ماه مبارک رمضان،


پیام تسلیت عالمانه‌ی شما به مناسبت درگذشت شهید خدمت، سرهنگ جمشید مژدهی اصل، موجب آرامش قلبهای داغدار خانواده گشت و مرهمی بر دلهای بریان مردم کریک نهاد، که جوانی پر تلاش و باوقار را از دست داده ایم.

جمشید شهید ما، افتخار پدر و مادرش بود و مرد خانواده بود. ایشان الگوی جوانان روستا و انسانی متخصص و متعهد بودند. در کار و وظیفه ی خود جدییت داشتند و دلسوز مردم و خدمتگزار نظام مقدس بودند. شهید مژدهی مردی خوشنام و با اخلاق در منطقه بودند و محبت بی دریغش نثار همگان می گشت.
انشالله، همچنان که فرمودید، خصائل نیکو و روش پسندیده اش را به فرزندانش یادآور خواهیم بود؛ بادا که راهش را ادامه دهند و همچون پدرشان، منشأ خیر گردند!

از جانب خانواده و مردم کریک، قدردان لطف شما هستیم که ابراز محبت فرمودید. خداوند پدر عظیم الشأن شما، مرحوم آیت الله ملک‌حسینی، آن بزرگ مرد فرزانه را نیز رحمت کند که سرآمد بزرگواری و شفقت بود و همواره به مردم کریک لطفها داشت و با این همتباران، نوازشها و مهربانی ها می‌نمود.

آرزوی سلامتی شما و خانواده را از خداوند منان خواهانیم و از لطف شما سپاسگزاریم.‌ انشالله که این بیماری پر درد و رنج بگذرد و مردم ما سلامت بمانند.

با احترام و تشکر
خانواده ی مژدهی اصل- قهرمانی و مردم کریک

سرهنگ مژدهی‌اصل از فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد است که سال‌ها در استان‌های هرمزگان و فارس خدمت کرده و پیکر مطهر او چهارشنبه 15 اردیبهشت ماه 1400 - ساعت 15 عصر بدلیل ابتلای به ویروس منحوس کرونا در زادگاهش روستای کریک به خاک سپرده می‌شود.

خبردنا، شهادت سرهنگ جمشید مژدهی‌اصل جانشین اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فرمانده انتظامی استان فارس را به خانواده معزز وی تهنیت و تسلیت می‌گوید.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: