به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۰۰۱۶
|
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۲
روشنفکر خبرداد:
نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی از تخصیص 18 میلیارد تومان برای اولین بار از سوی کمیسیون آموزش و تحقیقات به آموزش و پرورش شهرستان های سه گانه، دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه دولتی یاسوج خبرداد.

به گزارش خبردنا، مهدی روشنفکر در آئین تجلیل از معلمان نمونه شهرستان بویراحمد که با حضور نمایندگان کهگیلویه بزرگ ، نماینده بهبهان و مدیران ارشد آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد، اظهارداشت: برای نخستین بار و با پیگیری هایی که انجام شد توانستیم 18 میلیارد تومان از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی برای اولین بار برای آموزش و پرورش های شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون و همچنین دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه دولتی یاسوج اختصاص دهیم.

وی با تشکر از همکاران خود در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یازدهم شورای اسلامی برای تخصیص این اعتبار، خاطرنشان کرد: این اعتبار بغیر از اعتباراتی است که براساس روال قانونی و اداری به آموزش و پرورش و این دانشگاه ها اختصاص داده شده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: 12 میلیارد تومان برای آموزش و پرورش های شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون و البته بخش لوداب و چهار میلیارد تومان برای دانشگاه فرهنگیان و 2 میلیارد تومان برای دانشگاه دولتی یاسوج اختصاص داده شد.

روشنفکر، رسالت معلمان نمونه را سنگین تر از سایر همکاران خود دانست و خاطرنشان کرد: معلمان نمونه در صفات پسندیده از نگاه عقلی و نقلی و همچنین در حرفه و توانایی خود از سایر همکاران شان جلوتر هستند.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: