به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۰۰۲۳
|
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸
اختصاصی " خبردنا ":
براساس اطلاعات دریافتی از منابع موثق ، دکتر صادقی در انتخابات میان دوره ای مجلس تهران نامزد و تایید شده است و با توجه به رد صلاحیت های انجام شده در حوزه انتخابیه "گچساران و باشت " و همجواری شهرستانهای گچساران و باشت با زادگاه ضرغامی و ارتباطات وی با بخش هایی از جوامع ایلی و عشایری گچساران و باشت قصد دارد تا نسبت به انتقال نامزدی خود از تهران به گچساران اقدام نماید .

خبردنا : نماینده اسبق شیراز کاندیدای انتخابات میان دوره ای مجلس "گچساران و باشت " می شود . 

به گزارش "خبردنا " به نقل از منابع موثق ، دکتر " ضرغام صادقی " نمایندهٔ دورهٔ نهم مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از حوزهٔ انتخابیهٔ شیراز در استان فارس و عضو هیات رئیسیه مجلس بود.

وی زاده شهرستان" رستم" شهر "مصیری" روستای" مراسخون علیا" است که تحصیلات خود را در دکترای تخصصی طب کار به پایان رسانده است . 

دکتر صادقی در دولت یازدهم در سمت مدیرکل بازرسی وزارت صنعت، معدن و تجارت فعالیت داشت.

در سوابق این جانباز و فرزند شهید، مسئولیت‌هایی از قبیل نایب رئیس اول اتحادیه بین المجالس جهانی، معاون هماهنگی و نظارت پارلمانی رئیس جمهور، رئیس هیأت مدیره بهداشت و درمان وزارت نفت، مشاور وزیر نفت در امور سلامت، عضو شورای عالی نظام پزشکی و هلال احمر، عضو هیأت امنای تأمین اجتماعی کشور، رئیس مرکز تحقیقات سلامت کار و محیط وزارت نفت، قائم مقام پارلمانی وزارت بهداشت، معاون حقوقی برنامه ریزی و پارلمانی هلال احمر کشور، مدیرکل هماهنگی دستگاه‌های اجرایی پارلمانی رئیس جمهور، مشاور اجرایی وزیر بهداشت دیده می‌شود.

براساس اطلاعات دریافتی از منابع موثق ، دکتر صادقی  در انتخابات میان دوره ای مجلس تهران نامزد و تایید شده است و با توجه به رد صلاحیت های انجام شده در حوزه انتخابیه "گچساران و باشت " و همجواری شهرستانهای گچساران و باشت با زادگاه  صادقی و ارتباطات وی با بخش هایی از جوامع ایلی و عشایری گچساران و باشت قصد دارد تا نسبت به انتقال نامزدی خود از تهران به گچساران اقدام نماید . 

منابع خبری " خبردنا " گزارش داده اند که وی درحال رایزنی با برخی نزدیکان و دوستان خود در رستم و مصیری و استان کهگیلویه و بویراحمد است و چنانچه فضای پیروزی را فراهم ببیند به این حوزه انتخابیه تغییر نامزدی خواهد داد . 

علاوه بر صادقی ، گفته می شود سید " ناصر حسینی پور " برادر سید " قدرت حسینی بحرینی " کاندیدای رد صلاحیت شده به استناد بندهای مختلف ماده 28 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی احتمال می رود تا نسبت به تغییر نامزدی از تهران به گچساران اقدام نماید . 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: