به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۰۰۳۲
|
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۳
آن کجا و این کجا:
انتشار این مطلب بمعنای تایید و یا رد آن نبوده و خبردنا آمادگی انتشار نقد یا دفاع از این نوشتار را دارد.

خبردنا - اکبر بینازاده: خبر رد صلاحیت سید قدرت حسینی بحرینی کاندیدای انتخابات میاندوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت ، تا حدودی بحث رسانه ها و فعالین فضای مجازی شد و حامیان ایشان را در سردرگمی فرو برد
و اما برخی حامیان تاجگردون را به وجد آورد...
چرا میان دوره ای و چرا انتخابات مجدد؟

چرا انتخابات میاندوره ای ؟ چرا هزینه های مجدد برای دولت و شورای نگهبان و چرا اینهمه تلاش و وقت و انرژی مردم و نظام برای برگزاری مجدد انتخابات؟؟

۱۵ ماه پیش (۲ اسفند ۱۳۹۹) همزمان با سراسر کشور و با نظارت کلیه نهادهای نظارتی و قانونی یک انتخابات آزاد در گچساران برگزار شد و در یک رقابت برابر ، قانونی غلامرضا تاجگردون دو برابر ، از سید قدرت الله حسینی مورد اعتماد مردم قرارگرفت و رای آورد.

اما سید قدرت در دام برخی اطرافیان افراطی و ویژه خوار خویش افتاده ، بازی را بهم زد و اولین قدم را در (( برادر کشی)) برداشت و سیل گزارشات و عریضه نویسی ها را به تهران و مجلس یازدهم گسیل داشتند و نهایتا در یک اقدام کاملا خلاف رویه ها و آئین نامه و بر خلاف نظر صریح شورای محترم نگهبان ،وزارت محترم اطلاعات ،اطلاعات سپاه ، و حتی خیل عظیمی از نمایندگان همین مجلس اعتبار نامه منتخب مردم گچساران و باشت در کمال بی انصافی و خلاف قانون آنهم با اختلاف تنها ۲ رای رد شد و متعاقب آن سید قدرت حسینی و طرفدارانش بانگ سرور ، شادی و پیروزی سر دادند آنهم در مرگ برادر خویش...

آری شبیه "مرگ" بود مرگی تلخ و دردناک حداقل برای ۴۰ هزار رای دهنده به تاجگردون .

در ۱۸ تیر ۱۳۹۹ ؛ آن لحظه ای که "بغض تاریخی" در گلوی غلامرضا تاجگردون ماند، و اما نجیبانه و مظلومانه، کرسی ۲۵۷ مجلس شورای اسلامی را ترک کرد.

اما رد صلاحیت سید قدرت حسینی :

برخی "طرفداران احساسی" ، تاجگردون فکر می کنند رد صلاحیت سید قدرت حسینی ،جبران رد اعتبارنامه غلامرصا تاجگردون هست ؟؟

رسم برادر کشی در دین ، تاریخ و فرهنگ این مردم نکوهیده و بی ارزش است و پایکوبی در ردصلاحیت سید قدرت کاری عبث و بی ارزش است ؛ چرا که هیچ چیزی و هیچ اقدامی و هیچ اتفاقی جبران کننده، رد اعتبارنامه تاجگردون نخواهد بود؛ حتی اگر هزاران بار سید قدرت ها رد صلاحیت شوند.

چرا که دلایل احتمالی ردصلاحیتش را خودش و شورای محترم نگهبان می داند و قطعا ربطی به اقداماتش علیه تاجگردون ندارد و نمی تواند داشته باشد.

و البته بسیار مضحک است رد اعتبارنامه یک چهره ملی و اثرگذار و مورد وثوق مردم در مجلس - که از رسانه های معاند انقلاب تا دارو دسته سید قدرت دنبال حذفش بوده اند - را به رد صلاحیت یک کاندیدای که سه دور متوالی در رقابت با همین تاجگردون متحمل شکست های سنگین و پی در پی شده است قیاس کرد.

نهایتا آنچه برای مردم آشکار شد این بود که شورای نگهبان تعارفی با کسی ندارد و نمی توان زیر لوای مقدسات و ارزشها همه رقبا و منتقدین را بی دین و صد ارزش ها دانست و خود را مالک انقلاب و نظام دانست.

تاجگردون هم برادر شهید و هم ایثارگر و انقلابی و ولایتمدار بوده و هست و برای اثبات این خصایص به هم روش و رفتاری دست نزده و نخواهد زد، بلکه اعتقادش به نظام ،رهبری ،انقلاب و شهدا قلبی و عمیق است.

نام:
ایمیل:
* نظر: