به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۰۰۵۴
|
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷
جبهه وحدت لیست ۴۰ نفره خود را برای انتخابات شورای شهر شهر تهران ارائه کرد. اختلافات اصولگرایان در این لیست کاملا مشخص است.

خبردنا: انتخابات شورا‌های شهر و روستا ۲۸ خرداد ماه همزمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود. برخلاف دوره‌های گذشته که تکلیف لیست‌های انتخاباتی چند ماه پیش از انتخابات تا حدود زیادی مشخص بود، اما امسال هنوز لیست‌های ۲۱ نفره هر جبهه مشخص نشده است.

به گزارش خبردنا، هنوز گمانه‌زنی‌ها برای لیست‌های مختلف جریان اصولگرایی و اصلاح طلبانی ادامه دارد و جلسات پشت پرده برای جا گرفتن در این لیست‌ها به پایان نرسیده است. هفته پیش بود که لیست نزدیک به لیست نهایی جبهه ائتلاف با سر لیستی مهدی چمران منتشر شد.

در لیست ائتلافیون؛ علاوه بر حضور ثابت چهره‌های شناخته شده اصولگرا هچون پرویز سروری و مهدی چمران افرادی جدیدی هم معرفی شده بودند. در این میان آن چه به چشم می‌آمد غیبت مرتضی طلایی، چهره نزدیک به قالیباف و نائب رییس شورای شهر چهارم بود.

از چند ماه پیش از ارائه لیست‌ها زمزمه‌های اختلاف این دو بر سر لیست‌چینی به گوش می‌خورد. اختلافی که مهدی چمران در مصاحبه‌هایی که داشته آن را نه رد کرده و نه تایید. حالا، اما با بیرون آمدن لیست ۴۰ نفره جبهه وحدت و غیاب مهدی چمران در آن اختلاف آن‌ها علنی شده شده است.

مطابق با لیستی که به دست خبردنا رسیده، مرتضی طلایی، عبدالمقیم ناصحی، سید محمد آقامیری، امین اسدی، مهدی وکیل پور، سید احمد علوی، زینب حمیدزاده، بنیامین شکوه فر، دلاور صیامی، امین شاکری، علی رضا خجسته پور، ابوالفضل قناعتی، فاطمه حمیدیان، افشین پروین پور، سید نوراالله موسوی نیا، سید محمد حسینی، رضا خدا بخش، روح الله گلشنی، علیرضا نادعلی، مسعود زریبافان، حجت الله دمیار، حسن بیادی، حسین قرایی، مهدی صیاد شیرازی، سید محمد رحیم مرتضوی، پوریا نجم آبادی، ناصر شهرکی، حمید رضا الفتی، محمد هادی زاهدی، یعقوب زراعت کیش، جواد فتوحی، روح الله مقدس پور، جواد فتوحی، زهیر متکی، صالح اسکندری، حسن اشتری، حامد قهرمانیان، نوید صالح‌وند، علی کیهان نیان و مهدیه شاهینی در این لیست حضور دارند.

" حجت الاسلام سیدنورالله موسوی نیا " مشاور و مسئول پیگیری ویژه حوزه معاونت توسعه و منابع انسانی شهرداری تهران است.

وی پیش از این مسئولیت های مهمی نظیر مدیر کلی تبلیغات اسلامی استان های خراسان شمالی و بوشهر و مسئولیت ریاست تبلیفات اسلامی شهرستان های استان هرمزگان و فارس و کارشناس ارشد امور مجلس سازمان تبلیغات اسلامی را بر عهده داشت.

وی از چهره های سیاسی و مشاوران نزدیک به سردار قالیباف است.

موسوی نیا از فرزندان کهگلیویه بزرگ و روستای راک و از سادات رضاتوفیق امازاده سید محمود (ع) می باشد.

" دکتر سید یعقوب زراعت کیش " از مدیران ارشد دانشگاه آزاد اسلامی کشور و فرزند کهگیلویه بزرگ که در حوزه انتخابیه گچساران سکونت دارد.

وی از فرزندان خوشنام استان کهگیلویه و بویراحمد است.

خبردنا با آرزوی موفقیت بیشتر برای فرزندان این استان در مناصب ملی، از سایر هم استانی های عزیز و فرزندان دیار زاگرس می خواهد در حمایت از حجت الاسلام موسوی نیا و دکتر زارعت کیش سنگ تمام بگذارند ان شالله.

نام:
ایمیل:
* نظر: