به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۰۰۵۷
|
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱
سخنگوی ستاد کرونا در چرام:
سخنگوی ستاد کرونا در شهرستان چرام از تغییر رنگ کرونایی این شهرستان از نارنجی به زرد خبرداد.

به گزارش خبردنا، انصار علی بازی در حاشیه ستاد کرونا به رسانه ها گفت: وضعیت کرونا در شهرستان چرام نارنجی رنگ بود که با رعایت پروتکل های بهداشتی اکنون شاهد تغییر این رنگ به رنگ زرد هستیم.

وی با تقدیر از همراهی مردم شهرستان چرام در رعایت پروتکل های بهداشتی، اظهارداشت: هم اکنون شاهد نزولی شدن شیب کرونا در این شهرستان بوده و آمار مبتلایان به ویروس منحوس کرونا از 976 مبتلا در فروردین به 384 مبتلا در اردیبهشت ماه رسیده است.

سخنگوی ستاد کرونا در شهرستان چرام با ابراز تسلیت به خانواده هایی که متاسفانه عزادار ویروس منحوس کرونا شدند، خاطرنشان کرد: با رعایت پروتکل های بهداشتی امیدواریم دیگر شاهد عزای خانواده ها در این ارتباط نباشیم.

علی بازی در ادامه از اجرای برنامه های مختلفی در روزهای آینده بویژه روز عید فطر در این شهرستان هم خبرداد و یادآورشد: ایجاد ایست بازرسی در ورودی های شهر چرام ، تنگ پیرزال و مناطق گردشگری با محوریت پلیس راهور و نیروی مقاومت بسیج از مهمترین برنامه های پیش بینی شده برای کنترل آمار کرونا در شهرستان است.

وی گفت: ورود پلاک های غیر بومی به شهرستان چرام ممنوع و در صورت تخلف با جریمه ۵۰۰ هزار تومانی از سوی پلیس روبرو خواهند شد و البته نظارت ها بر اماکن گردشگری و اقامتگاه ها با تشکیل اکیپ نیروهای شبکه بهداشت، گردشگری و نیروهای انتظامی در روزهای آینده دوچندان می شود.

این عضو ستاد کرونا در شهرستان چرام گفت: در مناطق سردسیری طسوج و سادات، تمامی مراکز اقامتی تفریحی و گردشگری با نظارت شهرداری، بخشداری ها و دهیاری ها تعطیل بوده و مسیرهای ورودی مسدود می شود.

علی بازی افزود: شبکه بهداشت چرام لیست افراد مبتلا به کرونا و افراد در قرنطینه خانگی را به مُجری طرح شهید سلیمانی یعنی نیروی مقاومت بسیج اعلام تا مورد حمایت قرار گیرند.

وی با بیان اینکه برگزاری امتحانات پایه های نهم و دوازدهم بصورت حضوری و براساس دستورالعمل های وزارت آموزش پرورش با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می گیرد، ادامه داد: درصورت مشاهده هرگونه ماشین اداری بدون ماموریت، آن ماشین اداری توقیف خواهد شد.

سخنگوی ستاد کرونا در چرام، محل برگزاری نماز عید سعید فطر در شهرهای چرام و سرفاریاب این شهرستان را مصلاها و فضای آزاد با رعایت پروتکل های بهداشتی عنوان و اظهارداشت: برخی از افراد بالای 80 سال در شهرستان نسبت به تزریق واکسن کرونا خودداری که مرکز بهداشت اقدامات جدیدی انجام خواهد داد.

به گزارش خبردنا، شهرستان چرام از شهرستان های گرمسیری استان گهگیلویه و بویراحمد محسوب می شود که با یاسوج مرکز این استان حدود 180 کیلومتر فاصله دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: