به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۰۱۳۳
|
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶
یک کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ :
یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ معتقدست اگر نتیجه برجام در روزهای آینده با موفقیت به پایان برسد محصول و نتیجه دیپلماسی میدان است.

به گزارش خبردنا، محمدشریف ملک زاده، در پاسخ به این سوال که  ارزیابی شما از دو واژه دیپلماسی و میدان چیست؟ اظهارداشت: باید گفت که حاکمیت ایران وابسته به نیروهای نظامی ، انتظامی ، ارتشی ، بسیج ، عشایر و سپاه پاسداران بوده و اینها هستند که دیپلماسی میدان را اجرایی و عملیاتی می کنند.

رئیس اسبق میارث فرهنگی در دولت دهم گفت: اگر مملکت ما اکنون در دیپلماسی خارجی خود موفقیت هایی بدست آورده نتیجه دیپلماسی میدان بوده است.

وی با انتقاد از تصمیم گیرندگان سیاست خارجی ایران، آنان را ضعیف ترین افرادی دانست که مسوولیت دیپلماسی را برعهده گرفته اند.

ملک زاده افزود: دیپلماسی دولت تدبیر و امید یک دیپلماسی تَرک خورده و شکست خورده  در برجام و البته اقتدار ایران را باید نتیجه اقتدار میدانی دانست.

این کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری با تاکید براینکه حضور جوانان در میادین نبرد باعث نگاهبانی از مملکت شده است، خاطرنشان کرد: البته ما معتقدیم که دیپلماسی از میدان جدا نیست اما باید دید تصمیم گیرندگان دیپلماسی چه کسانی هستند.

ملک زاده گفت: بعنوان کسی که سابقه ۲۷ سال فعالیت در حوزه سیاست خارجی داشته ام عنوان می کنم که تیم کنونی مذاکره ایران در حوزه دیپلماسی نه فقط در حوزه سیاسی که در حوزه اقتصاد بین الملل هم ضعیف بوده اند.

وی با بیان اینکه اگر تیم مذاکره کننده دولت دوازدهم در روزهای آینده  بتواند موانع محاصره اقتصادی را بردارد نتیجه دیپلماسی میدان است، یادآورشد: این نوید را به مردم ایران می دهم که در ماههای آینده دیپلماسی میدان موفقیت های خوبی را برای ایران به ارمغان خواهد داشت.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
0
0
کشک تلاوت کرده . ۴۲ سال میدان تو فلسطین و لبنان و عراق و ... هست.اوضاع این کشورها که تغییر نکرده اوضاع کشور ما هم از اونا بدتر شده
نام:
ایمیل:
* نظر: