به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۰۱۳۶
|
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶
بسیاری از تحلیلگران سیاسی و مذهبی معتقدند که رییسی باید در ریاست قوه قضاییه بماند و به حکم رهبری انقلاب در این مسوولیت احترام بگذارد.

خبردنا: حاج منصور ارضی به آیت الله رییسی توصیه کرد که در قوه‌قضاییه بماند.

به گزارش خبردنا به نقل از جماران، حاج منصور ارضی، مداح و سخنران معروف مسحد ارگ، در اظهارنظری انتخاباتی گفت: "برای نیروهای انقلابی دعا می‌کنم اما از کسی حمایت نمی‌کنم و دلسوزانه می‌گویم، آیت‌الله ‎رئیسی در دستگاه قضا حکم ولی‌فقیه را دارد و اقداماتش در مبارزه با مفسدین خوب بوده و حیف و بهتر است در همین مسئولیت خطیر که به خوبی عهده‌دار آن است، بماند".

به گزارش خبردنا، حاج منصور ارضی پس از مرخص شدن از بیمارستان و رفع کسالت در واکنش به حاشیه سازی برخی از خبرگزاری ها درباره غیبت در مراسم جشن میلاد علی اکبر علیه السلام با حضور سید ابراهیم رئیسی در روز نوزدهم  اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ گفت : ضمن اعلام تایید و حمایت از حجت الاسلام والمسلمین حاج سید ابراهیم رئیسی و دعوت از همه هیئات و دوستان حسینی جهت حضور حداکثری در پای صندوق های رای و انتخاب کاندید اصلح ، این نکته را به عرض می رسانم که علت عدم حضور اینجانب در شام ولادت حضرت علی اکبر علیه السلام در مهدیه امام حسن مجتبی علیه السلام تنها کسالتی بود که باعث بستری شدن چند روزه اینجانب در بیمارستان گردید . امید است که روز بیست و نهم اردیبهشت روز پیروزی گفتمان انقلاب اسلامی و رقم خوردن بهترین تقدیر الهی برای ملت ایران باشد.

بسیاری از تحلیلگران سیاسی و مذهبی معتقدند که رییسی باید در ریاست قوه قضاییه بماند و به حکم رهبری انقلاب در این مسوولیت احترام بگذارد.

سیدعلی محمد بزرگواری نماینده شناخته شده اصولگرایان و از مدافعان حرم در دمشق و خان طومان سوریه در توییتی تاکیدکرد که رییسی نباید فریب اغواگران شیطان صفت را بخورد و البته رهبری انقلاب به آمدن ایشان برای انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری چراغ سبز نشان نداده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: