به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۰۱۹۶
|
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۶
رئیس ستاد انتخابات استان؛
امنیت و سلامت انتخابات باید هدف همه دستگاه ها و مردم باشد.

به گزارش خبردنا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در جلسه ستاد انتخابات استان گفت: فرمانداری‌ها اطلاعات و اخبار و هرگونه تبلیغات مجاز و غیرمجاز نامزدها را به موقع به ستاد انتخابات استان گزارش دهند.

احد جمالی افزود: مهم‌ترین اولویت کاری امروز مسئولان، فراهم کردن بستر لازم برای برگزاری انتخاباتی آزاد، سالم، رقابتی و قانونمند است.
وی با بیان اینکه فرمانداران و بخشداران باید دغدغه امنیت و سلامت انتخابات را داشته باشند اضافه کرد: بدون چشم پوشی هرگونه اخبار و اطلاعات انتخاباتی توسط دهیاران، بخشداران از طریق فرمانداری‌ها به موقع و به روز به ستاد استانی انتخابات ارائه شود.
رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد براشراف اطلاعاتی قوی فرمانداران در شهرستان‌ها و اطلاع رسانی به موقع وقایع تاکید کرد و ادامه داد: با توجه برگزاری سه انتخابات ریاست جمهوری، شورا‌های اسلامی شهر، روستا و عشایر و انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در گچساران و باشت، باید شرایط و فضای انتخاباتی به گونه‌ای پیش رود که این سه ماموریت مهم با تلاش مسئولان و همکاری مردم در امنیت و آرامش کامل برگزارشود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خواستار فعال شدن روابط عمومی‌های فرمانداری‌ها شد و گفت: روابط عمومی‌های فرمانداری‌ها در شهرستان‌ها اطلاعات و اخبار را به طور صحیح و به موقع در اختیار روابط عمومی استانداری قرار دهند.
جمالی با تاکید بر شفافیت در برگزاری انتخابات به وسیله فرمانداران و بخشداران افزود: مسئولان اجرایی انتخابات باید بدون جانبداری یا مخالفت ماموریت خود را انجام دهند و همه باید تلاش کنیم تا زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخاباتی امن و سالم فراهم شود.
در این جلسه، مسئولان کمیته‌های ستاد انتخابات استان گزارشی از حوزه‌های کاری خود را در رابطه با انتخابات ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ ارائه کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر: