به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۰۲۰۶
|
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
مدیر شعب بانک صادرات کهگیلویه و بویراحمد:
مدیر شعب بانک صادرات کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی کادر درمان گفت: در قالب طرح سپهر سلامت،تسهیلاتی به کادر درمان پرداخت شد.

به گزارش"خبردنا"از یاسوج، سپهدار روانان در گفت‌وگو با خبرنگاران به برنامه‌های شعب بانک صادرات در سال ۱۴۰۰ اشاره و اظهار داشت: بانک صادرات همچون گذشته در جهت تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری در راستای تولید و مانع‌زدایی گام برداشته و از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

مدیر شعب بانک صادرات کهگیلویه و بویراحمد به اقدامات شعب این بانک طی سال گذشته اشاره و عنوان کرد: پرداخت تسهیلات ازدواج یکی از اقدامات این بانک بوده  ۹۳۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال با بهره ۴ درصد به متقاضیان پرداخت شده است.

وی به مشارکت بانک در پرداخت تسهیلات به بنیاد مسکن در راستای ایجاد مسکن محرومان و  مسکن برای سیل و زلزله‌زدگان اشاره و یادآور شد: ۲۸۶ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال به متقاضیان این بخش‌ها اعطا شد.

وی با اشاره به زحمات شبانه‌روزی کادر درمان در  مقابله با ویروس منحوس کرونا گفت: در قالب طرح سپهر سلامت تسهیلاتی به کادر درمان پرداخت شد، ضمن اینکه مشاغل آسیب دیده از کرونا مورد حمایت قرار گرفتند و برای زلزله سی‌سخت و ودیعه مسکن هم اعتباراتی اختصاص یافت.

روانان خاطرنشان کرد: ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون  ریال تسهیلات پرداختی به اقشار عادی و کسبه جهت مساعدت در کسب و کار صورت گرفته است.

مدیر شعب بانک صادرات کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به
پرداخت تسهیلات به اقشار ویژه( بهزیستی، کمیته امداد و بنیاد شهید) گفت: ۲۴۳ میلیارد  و ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده به اقشار ویژه توسط این بانک بوده است.

روانان در خصوص تهاتر بین بانکی گفت: یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال مبلغ تهاتر بانکی صورت گرفته در سال ۹۹ بوده است.

وی با اشاره به حمایت شعب این بانک از بازاریان و افراد عادی و مستاجرین زیان‌دیده از بیماری کرونا افزود: بانک طی مدت شیوع این ویروس منحوس برای جلوگیری از ضرر و زیان این اقشار آنها را مورد حمایت قرار داده است.

روانان خاطرنشان کرد: بانک در جهت مساعدت بدهکاران به این شعب بانک به دلیل بیماری کرونا، اقساط را به مدت ۳ ماه به تعویق انداخته و در قسط آخر لحاظ می‌شود.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: