به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۰۲۳۱
|
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴
پروفسور محمدشریف ملک زاده کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری:
دولتی که من تشکیل می‌دهم دولت خرد و خردگرایی است و من به دنبال استفاده از نیروهای توانمند هستم. نباید برخی جریانات سیاسی ولایت فقیه را برای خودشان مصادره کنند. صدای ما در دولت‌مان صدای ملت است.

خبردنا: پروفسور محمدشریف ملک زاده  گفت:ما علاوه بر سلطان های اقتصادی باید سلطان‌های دروغ را هم در کشور دستگیر و اعدام کنیم، خاطرنشان کرد: برجام نتیجه می‌گیرد اما نه با این تیم مذاکره کننده، بنده بر این باورم که ما با کشورهایی که منافع مشترک داریم، اختلافات را بررسی کنیم. اگر امروز برجام هم به جایی رسید به دلیل قدرت حاج قاسم‌های ما بود که ما باید قدر آنها را بدانیم.

به گزارش خبردنا، داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری گفت: دولتی که من تشکیل می‌دهم دولت خرد و خردگرایی است و به دنبال استفاده از نیروهای توانمند هستم.

وی با اشاره به بازداشت سلطان های مختلف در کشور (سکه ،طلا،دلار و..) بیان کرد علاوه بر سلطان های اقتصادی باید سلطان‌های دروغ را هم در کشور دستگیر و اعدام کنند، خاطرنشان کرد: برجام نتیجه می‌گیرد اما نه با این تیم مذاکره کننده، بنده بر این باورم که ما با کشورهایی که منافع مشترک داریم، اختلافات را بررسی کنیم. اگر امروز برجام هم به جایی رسید به دلیل قدرت حاج قاسم‌های ما بود که ما باید قدر آنها را بدانیم.

وی افزود: من برای مبارزه با فساد نیامدم و برنامه ای ندارم بلکه آمدم از فساد پیشگیری کنم و باید بگویم کسانی که می‌گویند سفره مردم کوچک شده باید بدانند روح و روان مردم نیز از بین رفته است.

داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری تصریح کرد: نامزدهای زیادی ثبت نام کردند اما مردم از چهره‌های تکراری خسته شده اند چرا که آنها در صحنه‌های اجرایی کشور بر سر کار آمدند اما کاری از پیش نبردند و مردم‌ باید در راس امور باشند.

ملک زاده خاطرنشان کرد: دولتی که من تشکیل می‌دهم دولت خرد و خردگرایی است و من به دنبال استفاده از نیروهای توانمند هستم. نباید برخی جریانات سیاسی ولایت فقیه را برای خودشان مصادره کنند. صدای ما در دولت‌مان صدای ملت است.

وی تاکید کرد: من به عنوان یک ایرانی برای جلب نظر همه ایرانیان آمده‌ام و معتقدم ما باید اسامی اقلیت را از قانون برداریم.

داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری با بیان اینکه حکمران خوب کسی است که به همه مردم به یک چشم نگاه کند، گفت: تعابیر و مسائلی مانند کولبر و قاچاق سوخت‌ نتیجه رویکرد ضعیف است. در حالی که با ایجاد بازارچه‌های مرزی و رویکردهای دقیق مدیریتی می‌توانیم این روند را به خوبی اداره کنیم.

ملک‌زاده با بیان اینکه من نامزد تکلیفی نیستم و براساس ظرفیت‌های علمی آمده‌ام تصریح کرد: مدیریت دانش و خرد جمعی در کشور ما مطرح نیست.

نام:
ایمیل:
* نظر: