به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۰۲۳۵
|
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷

خبردنا: ابعاد تازه ای از سه قتل خانوادگی توسط پدر و مادر بابک خرمدین منتشر روشن شده است. پدر و مادر این کارگردان سینما که چند روز پیش به قتل و تکه تکه کردن پسرشان اعتراف کرده بودند حالا می گویند به همان روش دختر و دامادشان را نیز از بین برده اند. 

ماجرا از آنجا آغاز شد که پس از قتل بابک روشن شد که آرزو، خواهر او نیز حدود سه سال پیش به شکل مرموزی ناپدید شده است. در دو روز گذشته فرضیه هایی در شبکه های اجتماعی مطرح شد و گفته شد که داماد و دختر خانواده چند سال پیش مفقود شده اند.

صبح امروز قاضی شهریاری رییس دادسرای جنایی اعلام کرد که داماد و دختر خانواده نیز به همان شکل به قتل رسیده اند و پدر و مادر بابک خرمدین اعتراف کرده اند. 

اکبر خرمدین و همسرش امروز به دادسرا انتقال داده شدند و به قاضی شهریاری توضیحاتی دادند.

داماد خرمدین در سال 90 مفقود شده بود و دخترش در سال 97 دیگر دیده نشده است. در پلیس آگاهی پرونده داماد در جریان بوده است اما روشن نیست که چرا پیشتر پرونده مفقود شدن داماد خانواده به نتیجه نرسیده است.

مادر بابک خرمدین به دوستان آرزو در داستانسرایی های عجیبی گفته بود که دخترم به کشور ترکیه سفر کرده است و این در حالی بود که آرزو به بیماری ام اس مبتلا بوده و روز به روز وضعیت او بدترشده بود به حدی که آرزو 40 ساله قادر به باز کردن صفحه اینستاگرام خود نبوده و در آخرین روزها دوستان آرزو برای او صفحه اینستاگرام باز کرده بودند.

یکی از دوستان آرزو به خبرنگار رکنا گفت: آرزو ناپدید شده بود و مادرش همیشه می گفت که آرزو به ترکیه سفر کرده است و هیچ شماره تماسی از او ندارد و با توجه به اینکه آرزو خرمدین به بیماری ام اس مبتلا بود مادرش ادعا می کرد که با همسرش فریبرز 55 ساله به این سفر رفته و این در حالی بود که خیلی وقت بود از همسر آرزو خبری نبود.

پدر بابک خرمدین در اعترافاتش ادعا کرده که دامادش به خاطر اعتیادی که داشته دخترش آرزو را کتک می زده و به همین خاطر او را به قتل رسانده و جسدش را تکه تکه کردند و در ادامه دخترشان را بعد از مدتی به خاطر مسائل اخلاقی به قتل رسانده و جسد دخترمان را نیز با همدستی همسرم تکه تکه کردیم.

بنا بر این گزارش، خانواده داماد خرمدین در این سالها بارها به اداره پلیس آگاهی تهران مراجعه و پیگیر برادرشان بودند و پرونده در حال تحقیقات بود تا اینکه پدر و مادر بابک خرمدین به قتل داماد و دخترشان اعتراف کرد.

در همین رابطه سردار حسین رحیمی رییس پلیس تهران درباره جزییات اعترافات پدر و مادر بابک توضیحاتی ارائه کرد. 

جزییات تازه از جنایت سریالی در خانواده خرمدین

همسایه های خرمدین چه می گویند؟

بر اساس گزارش رکنا شوک همسایگان خانواده خرمدین در شهرک اکباتان را فراگرفته است.

همسایه روبرویی خانه بابک خرمدین از این حادثه شوکه و ناراحت است. می گوید بابک یکی از فیلم هایش را در خانه آنها ساخته است.

سال ها با هم همسایه بودند و پسر ده ساله اش گاهی برای بازی خانه بابک خرمدین می رفته است. او می گفت: «خانواده بابک خانواده آرامی بودند.هیچ وقت مورد خاصی از آنها ندیده بودیم.مثلا پرخاشگری یا دعوای جدی ای بین آنها نبود.»

یکی از همسایه ها می گوید: «خانواده خرمدین سال هاست در اکباتان زندگی می کنند.یکی از همسایه های قدیمی می گفت اکبرآقا پدر بابک، کمی عصبی بود و آن وقت ها که بابک نوجوان بود، صدای عربده کشیدنش بر سر او همیشه به خانه ما می آمد.اما اکبرآقا هیچ وقت با همسایه ها درگیری و پرخاشگری نداشت.»

یکی از همسایه ها که از حدود سی سال قبل با خانواده خرمدین همسایه است می گوید: «یکی دو هفته قبل بود که دست بابک شکسته بود.او را همراه مادرش دیدم که داشت به دکتر می رفت.مادرش حتی در این سن و سال هم پسرش را تنها نگذاشته بود. رابطه شان با هم خیلی طبیعی بود.باورش چقدر سخت است در پشت پرده زندگی همسایه ای که مثل همه مردم عادی در کنار ما زندگی می کرد،چنین فاجعه ای رخ دهد که همه ایران در موردش حرف می زنند.»

همسایه ها در شوک و ناباوری هستند.هیچ کس باور نمی کند در لایه های زیرین زندگی بابک و خانواده اش، پشت در قهوه ای خانه شان چنین اتفاق هولناکی افتاده باشد.همه آنها می گویند خانواده بابک ساکت و بی حاشیه بودند.

نام:
ایمیل:
* نظر: