به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۰۲۶۴
|
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵
نماینده اسبق کهگیلویه بزرگ در مجلس:
بزرگواری افزود: خیلی از اینها [کاندیداهای ریاست جمهوری] نه تخصص اقتصادی دارند و نه تخصص امنیتی، اما «آقا محسن» هم تخصص اقتصادی و هم امنیتی دارد.

خبردنا: جلسه شورای راهبردی ستاد انتخاباتی محسن رضایی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبردنا، سید علی محمد بزرگواری نماینده اسبق کهگیلویه بزرگ در خانه ملت به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران اکنون در منطقه و جوامع بین المللی قدرت مند و حرف برای گفتن دارد و تمام دشمنان در تلاش هستند که این نظام الهی را از پای در بیاورند. لذا رأی دادن و مشارکت مردم در این انتخابات مهم بسیار حائز اهمیت است. برگزاری اینگونه جلسات معنویت و ثواب دارد به این منظور که ما داریم از نظام اسلامی دفاع می‌کنیم.

وی افزود: نظام اسلامی ایران نباید پایگاه مردمی خودش را از دست بدهد، تا دشمنان خوشحال شوند. اگر اینگونه شود، سرنوشتی همانند؛ افغانستان، سوریه و... داریم، پس همه باید تلاش کنیم که مردم پای صندوق‌های رأی بیایند.

بزرگواری در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: خیلی روی سر سفره نظام اسلامی بهره‌های زیادی بردند و الان می‌خواهند انتخابات را تحریم کنند. در ابتدا وظیفه همه این است که مردم را برای حضور در پای صندوق‌های رأی امیدوار کنیم.

نماینده اسبق کهگیلویه بزرگ در مجلس گفت: هر کسی را که شورای نگهبان تأیید کرد، از نظر ما صالح است و ما همه را صالح می دانیم. اما محسن رضایی را اصلح‌تر می دانیم.

وی با بیان اینکه اقتصاد و امنیت دو مسئله مهم کشور است، افزود: همه می دانیم مسائل مهم کشور، اقتصاد و امنیت بوده و فشار روی به لحاظ معیشت و اقتصاد روی مردم است.

بزرگواری افزود: خیلی از اینها [کاندیداهای ریاست جمهوری] نه تخصص اقتصادی دارند و نه تخصص امنیتی، اما «آقا محسن» هم تخصص اقتصادی و هم امنیتی دارد.

وی توضیح داد: آن موقع که جنگ بوده، آقا محسن جانشان را برای دفاع از کیان نظام اسلامی در طبق اخلاص گذاشتند. الان هم همراهی با او آماده‌ایم که نظام اسلامی را از این پیچ تاریخی عبور دهیم.

نماینده اسبق کهگیلویه بزرگ تاکید کرد: محسن رضایی، تخصص معیشت و اقتصاد دارد، او بیان می‌کند که «چرا سفره مردم کوچک‌تر شود، اما سفره برخی مسئولان بزرگتر شود.»

وی افزود: او در دسته هیچ گروه سیاسی قرار نمی‌گیرد و فردی انقلابی است. اگر ایشان انقلابی نیست پس چه کسی انقلابی است و محسن رضایی «جنگ» را به بهترین شکل مدیریت کرد.

بزرگواری با بیان اینکه «هر کس از فیلتر شورای نگهبان عبور کند، صالح است، گفت: برخی اذعان می‌کنند که «اقبال عمومی به سمت فلانی است» در پاسخ به این افراد باید بگوئیم که این حرف‌ها معنای ندارد، لذا ما باید در عرصه انتخابات اصلح را انتخاب کنیم. در صحنه کربلا اقبال عمومی هم به سمت یزید (لعنت الله علیه) بود، اما امام حسین (ع) حق و اصلح بود در کوفه هم اقبال عمومی با کسان دیگری بود، اما امام علی (ع) حق بود.

وی افزود: ما پرچم آقا محسن را به دوش می‌کشیم. حالا جبهه انقلاب زیر پرچم هر کسی که دلش می‌خواهد، سینه بزند.

وی گفت: آقا محسن برنامه و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد که باید با عزم و جدیت نیروهای ستاد انتخاباتی آقای رضایی برای کار بیایند.

محمدرحیم دهراب رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی گفت: صراط ما مستقیم و پیروزی از آن ما است، چرا که ما به تکلیف مان عمل می‌کنیم.

وی افزود: مشکل مردم، مشکل اقتصادی است و آقا محسن برنامه اقتصادی دارند. آقایانی که عامل بدبختی مردم بودند، باید حیا کنند و در خانه‌هایشان بنشینند.

دهراب‌پور از اعضای ستاد انتخاباتی محسن رضایی خواست که با جدیت برنامه‌های ستاد را دنبال کنند.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حبیب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
0
0
اقای علیبازی تیتر خبر را اصلاح کنید. نماینده سابق
مدیر پایگاه

درسته و ممنونم 

نام:
ایمیل:
* نظر: