به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۰۲۶۵
|
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹
موحد در مجلس مطرح کرد؛
نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی گفت: قطعی آب و نوسانات برق در فصل گرما مردم کهگیلویه را آزار می‌دهد که شایسته است وزارت نیرو چاره‌اندیشی کند.

به گزارش خبردنا،"سید محّمد موحد" در جلسه علنی امروز (یکشنب دوم خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: از همه کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری می‌خواهم گفتار و رفتارهایی داشته باشند که مشارکت حداکثری را خلق نمایند.

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس با تشکر از مجموعه وزارتخانه‌های رفاه، بهداشت و سازمان تأمین اجتماعی جهت احداث بیمارستان یکصد تختخوابی دهدشت افزود: لازم است بر اساس تفاهم‌نامه امضا شده میان این سازمان و وزارت بهداشت، هر چه زودتر اجرایی و کلنگ احداث و عملیات اجرایی آن آغاز شود.

موحد گفت: با توجه به شروع فصل گرما و همچنین گرمسیری بودن حوزه انتخابیه بنده متذکر می‌شوم که قطعی آب و برق و نوسانات آن مشکلات متعددی را برای مردم به وجود آورده است. لازم است وزارت نیرو به داد مردم در فصل گرما برسد.

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس، خواستار تسریع در احداث و آغاز عملیات اجرایی بیمارستان یکصد تختخوابی دهدشت شد.

موحد افزود: سرعت بخشی در عملیات اجرایی پروژه‌های معدنی حوزه انتخابیه مانند فسفات، آهک و نیترات یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است.

نام:
ایمیل:
* نظر: