به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۰۲۶۷
|
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵
آقای زاکانی الان رئیس پژوهش‌های مجلس است، چند نفر از فامیل‌هایش دور و برش است؟ یا اینکه آقای قالیباف هر چه مشهدی است دور خود در مجلس جمع کرده است! چهار نفر از رئیس کمیسیون‌ها مشهدی هستند. تعادلی وجود ندارد، اگر می‌خواهید بزنید چرا چهارتا لر بیچاره را می‌زنید!

خبردنا: غلامرضا تاجگردون نماینده سابق حوزه انتخابیه گچساران و باشت و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس دهم در برنامه تقاطع در فضای مجازی با موضوع «انتخابات 1400» شرکت کرد.

بخشی از گفته‌های تاجگردون به شرح زیر است.

-اعتقادم این است که آقای هاشمی نسبت به بسیاری از رفتارهایش پشیمان شد،

مثلاً در مورد تندروی‌های دهه 60 به نظر بنده ایشان پشیمان بود.

- لاریجانی در مورد موضوعات مربوط به خود نمی‌گوید پشیمان است، شاید بگوید آن زمان و در آن شرایط لازم بود. آقای لاریجانی و آقای هاشمی دیدگاه‌های متفاوتی با هم دارند.

– لاریجانی در سیاست و مسائل سیاسی فیلسوف است و در بیان کلمات، خاص است، اعتقاد جدی به عدم دخالت دولت در بسیاری از تصمیم‌گیری‌ها و شفاف کردن بسیاری از موضوعات اقتصادی دارد.

- انرژی را در جهت رفاه بیشتر مردم می‌بیند. نگاه خاص فرهنگی نیز دارد.

-اولویت در اقتصاد ما چیست؟ اقتصاد موضوعی پیوسته است، نمی‌توانید به بانک انتزاعی نگاه کنید، به مسائل دیگر عینی. با آقای روحانی در تشکیل وزارت بازرگانی اختلاف‌نظر جدی داشتیم. معتقدم وقتی تولید پشتوانه ندارد، با ایجاد وزارت بازرگانی و نظام توزیع نیز هنوز مشکل پابرجاست.

– آقای رئیسی قابل نقد نیست و برای من قابل‌احترام است، البته قبلاً مخالف جدی آقای رئیسی بودم. آقای لاریجانی نیز فردی معتدل هستند، هرکدام که بتوانند خود را بهتر نشان دهند، خوب هستند.

- سناریوی تعدد کاندیدا این است که میدان خالی نباشد.

– گریه‌های جهانگیری و «تکرار» نسخه سال 96 برای به میدان آوردن مردم در سال 1400 جواب نمی‌دهد.

- وقتی آقای سیدحسن خمینی که دارای بالاترین رأی بودند، وقتی آقای ظریف رأی بالایی داشت نیامد یا گفتند نیایید، این یعنی اینکه رئیس‌جمهور جدید اصلاح‌طلب نیست.

*چه چیزی دوست دارید از آقای تاجگردون در اذهان بماند؟

خدا را شاکرم که یک خاستگاه محلی دارم که مرا می‌شناسند، خدمتگذار صادق برای مردم بودن، برای من مهم و موردعلاقه است.

*بعد از رد اعتبارنامه شما آقای میرسلیم توئیت زدند؛ مجلسی که آن اعتبارنامه را رد کرد … .

-آقای میرسلیم گفته بود: «آقای قالیباف به شهرداری 60 میلیارد رشوه داد، برای اینکه تحقیق و تفحص از ایشان در مجلس دهم رأی نیاورد». ولی بعدازاینکه این را گفتند سکوت کردند. من به آقای میرسلیم گفتم اگر نمی‌توانی نگو. ما منتظریم.

*مشهور است که آقای تاجگردون در انتصابات و سفارش کردن‌هایش ردی از خود به‌جا نمی‌گذارد، ولی در هلدینگ های بزرگ پر از افرادی است که سفارش شده‌های ایشان هستند.

استان سمنان کوچک‌تر از استان کهگیلویه و بویراحمد است، ولی تعداد سیاسیون آن زیاد است. ولی در میان لرهای کهگیلویه و بویراحمد کسی که در رده من باشد نیست. زمانی که گفتند من سفارش عده‌ای را کرده‌ام، هر لری را در هر شرکتی پیدا کرده بودند انتصاب آن فرد را به من نسبت داده بودند، درحالی‌که من اسامی دوسوم آن‌ها را نمی‌دانستم. این‌ها بی‌اخلاقی است.

-آقای زاکانی الان رئیس پژوهش‌های مجلس است، چند نفر از فامیل‌هایش دور و برش است. یا اینکه آقای قالیباف هر چه مشهدی است دور خود در مجلس جمع کرده است. چهار نفر از رئیس کمیسیون‌ها مشهدی هستند. تعادلی وجود ندارد، اگر می‌خواهید بزنید چرا چهارتا لُر بیچاره را می‌زنید!

– فعلاً صلاحیت برادر بنده (ساسان تاجگردون) احراز نشده، ببینیم چه می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: