به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۰۲۸۲
|
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۸
رئیس دفتر شورای نگهبان در کهگیلویه و بویراحمد؛
در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ شاهد حضور حداکثری مردم کهگیلویه و بویراحمدخواهیم بود.

به گزارش خبردنا، رئیس دفتر شورای نگهبان در این استان در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه گفت: ملت ایران نسبت به سرنوشت خود بی تفاوت نخواهند بود و بدون شک در انتخابات با حضور حداکثری شرکت می کنند.

حجت‌الاسلام قدرت‌الله خرم‌روز با بیان اینکه این انتخابات پشتوانه مسئولان و ایجاد اقتدار است افزود: در استان ما به دلیل برگزاری سه انتخابات مهم ریاست جمهوری، میان دوره‌ای مجلس و شوراها‌ی اسلامی، مردم پر شور‌تر از انتخابات گذشته حضور گسترده تری خواهند داشت.

حجت‌الاسلام خرم تاکید کرد: در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ سلامت انتخابات، سلامت مردم و حضور حداکثری در انتخابات مهم است.
وی به جایگاه و وظایف شورای نگهبان در خصوص انتخابات اشاره کرد و گفت: وظایف شورای نگهبان رعایت مُر قانون، عمل به قانون است و این جناح و آن جناح و این طیف و آن طیف، در تصمیم شورای نگهبان جایگاهی ندارد.

مسئول دفتر شورای نگهبان در کهگیلویه و بویراحمد به وظایف رسانه ها اشاره کرد و افزود: رسانه‌ها و دست اندرکاران امر اطلاع‌رسانی، صداقت در بیان و انتشار مطالب را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه یکی از رسالت‌های رسانه انقلابی مطالبه‌گری با صداقت در بیان و انتشار مطالب است، اضافه کرد: رسانه ما تحت تاثیر فضاسازی رسانه‌هایی که دنبال بهم خوردن آرامش و امنیت جامعه هستند قرار نگیرند.

حجت الاسلام خرم روز با بیان اینکه لازمه حضور در رسانه داشتن سواد و آگاهی رسانه‌ای است، گفت:اگر سواد رسانه‌های استان کم و ضعیف باشد برای رسانه خطرساز خواهد بود، بنابراین بحث آموزش در رسانه دست کم گرفته نشود.

مسئول دفتر شورای نگهبان در کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعتمادسازی ، آرامش و اطمینان زمینه‌ساز حضور حداکثری مردم است و رسانه‌ها باید این فضا را برای حضور مردم در پای صندوق‌های فراهم کند.

وی اضافه کرد: اطلاع رسانی برای انتخاب اصلح، بخشی از وظیفه رسانه ها است که باید فضا را فراهم کنند تا همچون همیشه شاهد حضور حداکثری مردم استان کهگیلویه و بویراحمد پای صندوق‌های اخذ رای باشیم

نام:
ایمیل:
* نظر: