به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۰۲۹۲
|
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹
شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد جدول زمانبندی قطعی و خاموشی های احتمالی برق در مناطق مختلف این استان را اعلام کرد.

به گزارش خبردنا، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: اعلام این زمانبندی با توجه به قطعی ‌های مکرر برق در روزهای اخیر در کهگیلویه و بویراحمد بوده است.

جمال معتمدی زاده افزود: بدلیل گرمای هوا، کاهش بارندگی و کاهش تولید برق در نیروگاه های برق آبی کشور وضعیت مصرف برق در مرز هشدار قرار دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بر اساس تصمیم وزارت نیرو سقف مصرف برای هر کدام از استان های کشور تعیین شده است.

معتمدی زاده عنوان کرد: چنانچه استان ها استفاده بیشتری از این سقف مصرف اعلامی داشته باشند قطعی و خاموشی های برق برای ساکنان آنها اعمال خواهد شد.

وی ابراز داشت: بمنظور جلوگیری از ورود آسیب جدی به نیروگاه ها و تأسیسات برقی که موجب بروز قطعی و خاموشی های طولانی مدت در کشور می شود به طور روزانه سهمیه کاهش مصرف اعلام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: گروه بندی هفتگی قطعی و خاموشی های احتمالی ناشی از مدیریت اضطراری مصرف برق در این استان به مدت ۱۲۰ دقیقه و بر اساس ۶ گروه از A تا F است.

معتمدی زاده اظهار داشت: ساعت این قطعی و خاموشی های احتمالی برق در کهگیلویه و بویراحمد نیز شامل ۹ تا ۱۱ صبح، ۱۱ صبح تا ۱۳ عصر، ۱۳ تا ۱۵ عصر، ۱۵ تا ۱۷ عصر، ۱۷ تا ۱۹ عصر و ۱۹ عصر تا ۲۱ شب است.

وی افزود: مردم کهگیلویه و بویراحمد برای تعیین روز و ساعت قطعی و خاموشی های احتمالی برق در این استان باید گروه خود را مشخص کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بمنظور تعیین گروه کافی است که پس از اولین قطعی و خاموشی برق به جدول مراجعه کرده و با تطبیق روز و ساعت آن گروه بندی مشخص خواهد شد.

معتمدی زاده عنوان کرد: مردم کهگیلویه و بویراحمد بدنبال تعیین گروه می توانند از این پس با مشاهده جدول از نوبت های بعدی قطعی و خاموشی های احتمالی برق آگاه شوند.

کهگیلویه و بویراحمد دارای افزون بر ۲۶۲ هزار مشترک برق در بخش های خانگی، اداری، کشاورزی، تجاری و صنعتی است.

نام:
ایمیل:
* نظر: