به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۰۳۲۳
|
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴
سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی کهگیلویه و بویراحمد خبرداد
خبردنا: سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از برخورد مرگبار یک دستگاه خودرو ۴۰۵ حامل ۱۵ تبعه افغانستان با تریلر در محور «یاسوج به اصفهان» خبر داد.

«جهانبخش وحدت نژاد» در گفت و گو با خبردنا گفت: ساعت ۱۵ و ۴۰ دقیقه پنجشنبه ششم خرداد ماه ۱۴۰۰ در اثر برخورد شاخ به شاخ یک دستگاه سواری پژوه ۴۰۵ حامل ۱۵ افغانستانی با تریلر در تونل شماره ۱۰ محور «یاسوج به اصفهان»، پنج سرنشین پژو در دم جان خود را از دست دادند که یک نفر از این تعداد راننده ایرانی بود.

وی اظهارکرد: تعداد سرنشیان خودروی ۴۰۵ حدود ۱۶ نفر شامل ۱۵ اتباع افغانستانی بودند.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: از تعداد سرنشینان ۴ نفر مصدوم شدند که دو نفر از مصدومان با آمبولانس‌های اورژانس و هلال احمر به سمت لردگان در استان چهارمحال و بختیاری و دو نفر دیگر به سمت یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد منتقل شدند.

گفتنی است که پس از انتقال دو نفر از مصدومان این حادثه به مراکز درمانی یاسوج یکی از آنها اظهار کرد که در صندوق عقب خودرو سواری هم تعدادی بودند و پس از اعزام آمبولانس اورژانس برای نجات آنها، حاضران در صحنه گفتند که چند نفر با وجود مصدومیت پس از درآوردنشان از صندوق عقب، پا به فرار گذاشتند.

نام:
ایمیل:
* نظر: