به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۰۳۳۶
|
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶
معتمدی زاده خبرداد: 
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از مشترکین بدهکار به این شرکت خواست بدهی های خود را پرداخت تا برق آنها قطع نشود.

به گزارش خبردنا، جمال معتمدی زاده با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با داشتن بیش از ۲۷۵ هزار اشتراک، بیشترین مشترکین را در صنعت آب و برق این استان دارد، اظهارداشت: میزان بدهی این مشرکین بیش از ۱۴۰ میلیارد تومان است.

وی گفت: متاسفانه شرایط پرداخت بدهی مشترکین برق به شرکت توزیع نیروی برق استان شرایط مناسبی نبوده و اگر مشترکین در پرداخت بدهی های خود تدبیر جدیدی نیندیشند و بدهی های خود را پرداخت نکنند با قطع برق آنها مواجه خواهیم شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به میزان بدهی مشترکین در تعرفه های عمومی، صنعتی ، تجاری ، کشاورزی و خانگی ، خاطرنشان کرد: بیشترین رقم بدهی ها مربوط به دستگاههای اجرایی و شرکت های خدمات رسان در این استان است.

معتمدی زاده افزود: متاسفانه اکنون شاهد رقم بدهی برخی از این دستگاه ها از یک میلیارد تومان تا بیش از ۲۰ میلیارد تومان هستیم که لیست بدهی آنها بزودی برای مدیران ارشد آنان ارسال و از مدیران آنها مصرانه می خواهیم نسبت به پرداخت بدهی های خود به شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد تلاش مضاعفی داشته باشند.

وی با تاکید براینکه شرکت توزیع نیروی برق استان تمایلی به قطع برق هیچ مشترکی در این استان ندارد، یادآورشد: مشترکین هم بطور حتم می دانند که با پرداخت بدهی خود به این شرکت. در اجرای پروژه های زیرساختی صنعت برق و حقوق کارکنان سهم زیادی دارند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این شرکت باتوجه به شرایط اقتصادی خاصی که اکنون در جامعه حاکم است نسبت به اقساطی نمودن بدهی های مشترکین اداری ( دستگاههای اجرایی و شرکت های خدمات رسان ) اقدام می کند.

معتمدی زاده تاکیدکرد که شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد آمادگی کامل برای اقساطی کردن بدهی های این مشترکین را داشته و مشترکین برق بایستی تا پایان خردادماه امسال نسبت به قسطی نمودن بدهی های خود اقدام کنند.

وی گفت: اگر مشترکین با بدهکاری بالا نسبت به قسطی کردن بدهی های خود اقدام نکنند بمعنای این است که آنان توان پرداخت تمام بدهی های خود را دارند.

معتمدی زاده افزود: بعد از اتمام مهلت عنوان شده و در صورت پرداخت نشدن بدهی ها، برق مشترکین بدهکار از سوی شرکت توزیع نیروی برق قطع خواهد شد.

وی گفت: مشترکین با نصب اپلیکیشن برق من، از تمامی اطلاعات مورد نیاز خود در صنعت برق می توانند آگاه شوند و نیازی به مراجعه حضوری به نواحی ۹ گانه برق در این استان نیست.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، شرایط تامین برق در فصل گرم امسال را بدلیل افزایش چشمگیر مصرف از سوی مشترکین نگران کننده خواند.

معتمدی زاده گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان تمام تلاش خود را برای تامین برقی پایدار در تابستان امسال بکار می گیرد اما مشترکین نیز باید در مصرف برق نهایت صرفه جویی را داشته باشند.

نام:
ایمیل:
* نظر: