به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۰۳۵۶
|
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶

خبردنا/ عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: نظام‌مند کردن تولید رمزارزها باید از سوی مجلس انجام شود و اگر قانون خوبی در این زمینه به تصویب برسد، نیاز نیست که تولید رمزارزها متوقف شود.

به گزارش خبردنا، رحیم زارع در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و پس از ارائه گزارش وزیر نیرو درباره علل قطعی برق اظهارداشت: وزارت نیرو به بخش های مختلف بدهی های بسیار زیادی دارد به گونه ای که بیش از ۲۳ هزار میلیارد تومان به تولیدکنندگان بدهی دارد.

وی بیان کرد: بر اساس برنامه پنجم توسعه، باید ۲۵ هزار مگاوات برق در کشور تولید می شد که وزارت نیرو صرفا ۵۰ درصد از این قانون را عملیاتی کرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متأسفانه امسال با کمبود آب مواجه هستیم و قطعا در فصل زمستان هم با قطعی برق مواجه خواهیم شد که مقصر اصلی آن دولت است، چرا که تنها ۱۷ درصد اعتبارات صنعت برق را تخصیص داده و رشد ماینرها هم به صورت قاچاقی افزایش یافته است.

زارع گفت: نظام مند کردن تولید رمزارزها باید از سوی مجلس شورای اسلامی انجام شود و اگر قانون خوبی در این زمینه به تصویب برسد، نیاز نیست که تولید رمزارزها متوقف یا تعطیل شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: