به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۰۳۷۰
|
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۹

خبردنا:  ساعت ۸:۱۷ خبری مبنی بر قتل یک مرد در خیابان شریعتی، خیابان واعظی به پلیس ۱۱۰ اعلام شد که به سرعت تیمهای انتظامی به محل حادثه اعزام شدند. بررسی اولیه نشان داد مقتول مهندس طاهری؛ معاون عمرانی حرم امامزاده صالح (ع) است.

به گزارش خبردنا، ساعت ۸:۱۷ صبح امروز (۹ خرداد) خبری مبنی بر قتل یک مرد در خیابان شریعتی، خیابان واعظی به پلیس ۱۱۰ اعلام شد که به سرعت تیمهای انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

بررسی اولیه نشان داد مقتول مهندس طاهری؛ معاون عمرانی حرم امامزاده صالح (ع) است که قصد خروج از منزل را داشته و پس از اصابت گلوله به بیمارستان منتقل شده اما به دلیل شدت جراحات وارده جان باخته است.

تحقیقات بیشتر نشان داد ضارب با یک دستگاه تاکسی از محل متواری شده است.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران، نیز در این زمینه اعلام کرد: مهندس طاهری؛ معاون عمرانی حرم امامزاده صالح (ع)، صبح امروز به ضرب گلوله توسط فرد ناشناس در جلوی منزلش در خیابان شریعتی به قتل رسید.

سرهنگ خسروی، اطلاع رسانی ناجا، ضمن تایید خبر به قتل رسیدن معاون هماهنگی حرم امامزاده صالح گفت: هنوز جزئیات دقیقی از این حادثه در دست نیست اما قاتل یک نفر بوده و مهندس طاهری به ضرب گلوله همان یک نفر به قتل رسیده است.

او با بیان این که فرد قاتل هنوز شناسایی نشده است، افزود: پرونده قتل تشکیل شده اما نمی توان گفت انیگزه قتل چه بوده است. نمی دانیم قاتل به طلبکار مهندس طاهری بوده یا مشکل شخصی با وی داشته است. برای مشخص شدن ابعاد ماجرا باید تا دستگیری قاتل صبر کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: