به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۰۳۹۷
|
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰

آذری جهرمی گفت: عده ای مدعی بودند اینترنت موجب نابودی بنیان خانواده می شود و نبایدآن را توسعه داد.

به گزارش خبردنا، محمدجواد آذری جهرمی روز دوشنبه در جشن اتصال صد درصدی روستاهای استان یزد به اینترنت پرسرعت، افزود: امروز فضای مجازی اهمیت زیادی یافته و ظرفیت آن محدود به تعدادی رسانه ، کانال و چند صفحه نیست بلکه راه حل رفع بسیاری از مفاسد امروز جامعه از طریق توسعه فضای مجازی امکان پذیر است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام (ره) تصریح کرد: اگر امروز جشن می‌گیریم که تمامی روستاهای استان یزد به آخرین فناوری ارتباطی متصل شده است، این برگرفته از گفتمان و جهان بینی عدالت در کلام امام راحل است .

وزیر ارتباطات با بیان اینکه روستاییان نیز مانند ساکنان مناطق شهری باید از همه مواهب روز برخوردار باشند، اظهار کرد: دولت برای توسعه و برقراری عدالت در کشور اقدامات موثری انجام داده تا بین روستاییان و دانش آموزان این مناطق با افرادی که در شهر زندگی می کند، تفاوتی زیادی وجود نداشته باشد.

وی ادامه داد: مردم استان یزد فقط استفاده کننده از فناوری نوین نیستند بلکه در تولید آن نیز در کشور نقش موثری دارند و در این زمینه از تلاش های جوانان، تولیدکنندگان و سرمایه گذاران استان در راستای توسعه زیرساخت های ارتباطی قدردانی می کنم.

آذری جهرمی با تاکید بر این که رعایت حدود در هر حوزه‌ای الزامی است، تصریح کرد: امروز در دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات، بستن و محدود کردن راه برخورد با پدیده های جدید نیست، عده ای مدعی بودند اینترنت موجب نابودی بنیان خانواده می شود و نباید اینترنت را توسعه داد اما با توجه به ظرفیت ها و مزیت هایی که از ناحیه این فناوری برای کشور حاصل شده به خصوص در دوران کرونا، باید به آخرین فناوری روز در این زمینه مجهز شویم و وظیفه ما در این عرصه توسعه ابزارهای ارتباطی است./ایرنا

نام:
ایمیل:
* نظر: