به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۰۳۹۹
|
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱

خبردنا/ کاندیدای انتخابات شورای شهر یاسوج تاکیدکرد که شهرداری بعنوان متولی اصلی مدیریت شهری باید برای شهروندان اُمیدآفرینی کند.

به گزارش خبردنا، " محمد نیک فکر " در گفت و گو با رسانه ها گفت: مدیریت شهری یاسوج باید با بهره گیری از تمامی ظرفیت های بالقوه و بالفعل چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی برای شهروندان بویژه جوانان، اُمیدآفرینی کند.

وی با بیان اینکه مردم نیاز دارند در جامعه فضای اُمید ایجاد شود و امروز ارزشی‌ترین فرد کسی است که در مردم رضایت‌مندی ایجاد کند و احسن‌ترین کار، امیدوار کردن مردم به آینده است، اظهارداشت: درآمد شهرداری از مردم است و مردم باید از مدیریت شهری راضی باشند.

این استاد حقوق گفت: شایسته ترین فرد کسی است که بتواند در برابر مردم، رفتار خاضعانه و پاسخگو داشته باشد چون برای مردم، مهم رفتاری همراه با احترام و کار راه انداز بودن است.

نیک فکر با حساس خواندن نقش اُمیدآفرینی توسط مدیریت شهری برای اقشار مختلف مردم بویژه جوانان، خاطرنشان کرد: جوانان باید از فرصت فضای حقیقی و مجازی استفاده نموده و در جامعه اُمیدآفرینی کنند.

وی افزود: کشور برغم مشکلات عدیده ناشی از تحریم ها و در یکسال اخیر شیوع ویروس کرونا به حرکت و توسعه خود ادامه داده اما تزریق روحیه امید و امیدآفرینی و افزایش اعتماد اجتماعی مهمترین نیاز ضروری شرایط اکنون جامعه است.

کاندیدای انتخابات ششم شورای اسلامی تاکیدکرد که در صورت راهیابی به شورای شهر یاسوج تمام توان خود را برای اُمیدآفرینی و نشاط شهروندان بکار می گیرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: