به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۰۴۱۵
|
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۲
کاندیدای قشقایی انتخابات میاندوره ای گچساران:
:در این دوره در کنار برادران رد صلاحیت شده مظلومیت خاصی برای خودم به خاطر بی کسی دیدم ولی سخت نبود چرا که یک بار تجربه کرده بودم ولی چیزی که خیلی عذابم میداد عده ای با خنجر از پشت برادر کشی می کردند.

خبردنا/ هومان عسکری کاندیدای میان دوره مجلس شورای اسلامی گچساران و باشت بعد از تایید صلاحیت خود در جمع مردم ترک و لر زبان شهرستان گفت: با توجه به اینکه هنوز تبلیغات قانونی شروع نشده من به قانون احترام می گذارم حتی به قیمت شکست.

به گزارش خبردنا، این کاندیدای میان دوره مجلس خطاب به مردم شهرستان گچساران افزود:از خیلی از برادران و خواهرانی که دلسوزانه در این مدت در کنار من بودند تشکر می کنم اما در آن سوی دیگر کسانی بودند که خبیثانه و با بد اخلاقی تمام دنبال حذف و پرونده سازی برای من بودند تا میدان را خالی کنند و بتوانند موفق شوند.

عسکری بیان کرد: اگر صد بار دیگر هم من را رد صلاحیت کنند باز هم برای گرفتن حقم خواهم ایستاد چرا که اگر من وکیل نتوانم از حق خود دفاع کنم چگونه می توانم فردا از حق شما در مجلس دفاع کنم.

وی خاطر نشان کرد:با اینکه تمام تلاش خود را کردند تا من را حذف کنند اما همه مجموعه و اذهان عمومی را قانع کردم که موفقیت در این دوره حق من اصلح می باشد.

عسکری با اشاره به رد صلاحیت ساسان تاجگردون و سید قدرت حسینی دیگر کاندیدای میان دوره مجلس گچساران و باشت عنوان کرد: من صادقانه دوست داشتم این دو نفر تایید صلاحیت شوند و در تحقیقاتی که از بنده راجع به این دو نفر انجام دادن صادقانه و با دل پاک عشایریم به محققین اعتماد کامل دادم که حضور و رقابت با این افراد مثل بازی در مسابقات المپیک جهانی می باشد.

وی اضافه کرد: در این دوره در کنار برادران رد صلاحیت شده مظلومیت خاصی برای خودم به خاطر بی کسی دیدم ولی سخت نبود چرا که یک بار تجربه کرده بودم ولی چیزی که خیلی عذابم میداد عده ای با خنجر از پشت برادر کشی می کردند.

عسکری افزود: امیدوارم چنین تفکری در این دوره با رعایت قانون و حمایت مردم گچساران به تاریخ زباله دان بپیوندد.

وی خطاب به مردم شهرستان گچساران گفت: در این دوره با رعایت چهار چوب قانون و با عدالت کامل آرامش انتخاباتی را به این شهر باز گردد و مردم با حضور در پای صندوق های رای اصلح ترین فرد را انتخاب کنند.

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
0
1
هیچ کس بیشتر از تاجگردون خنجر از پشت به فرزندان استان نزده
نام:
ایمیل:
* نظر: