به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۰۴۲۴
|
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶

خبردنا: یک چهره سیاسی اصولگرا اظهار کرد: اگر آقای جلیلی کنار نمی‌رود به دنبال این است که سهم خود را بگیرد و بعدا کنار می‌رود، او زحمت زیادی کشیده و به قول خودش ۸ سال در دولت سایه فعال بوده و هزینه‌هایی کرده است.

محمد مهاجری، یک چهره سیاسی اصولگرا، در رابطه با فضای احتمالی انتخاباتی پیش روی اصولگرایان اظهار کرد: من فکر می‌کنم دست کم سه کاندیدا دیگر به نفع آقای رییسی کنار می‌روند و در واقع انتخابات به زودی به این نتیجه می‌رسد که فقط چهار کاندیدا باقی بمانند.

او افزود: زاکانی، قاضی زاده هاشمی و جلیلی به نفع رییسی کنار می‌روند.

مهاجری یاد آور شد: جبهه پایداری بیانیه‌ای به نفع آقای رییسی صادر کرده است، آقای جلیلی بسیار دوست دارد که بگوید به جبهه پایداری وابسته نیست، چون جبهه پایداری در یکی دو سال گذشته به جریان سیاسی کاسب کاری تبدیل شده است که در سال ۱۳۹۸ با جناح سیاسی آقای قالیباف تبانی کرد و سهم خود را گرفتند.

این فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: اگر آقای جلیلی کنار نمی‌رود به دنبال این است که سهم خود را بگیرد و بعدا کنار می‌رود، او زحمت زیادی کشیده و به قول خودش ۸ سال در دولت سایه فعال بوده و هزینه‌هایی کرده است و این هزینه‌ها هم مادی و هم معنی بود و او نمی‌خواهد حال همه این‌ها را در اختیار آقای رییسی قرار بدهد

او با بیان اینکه سبد رای همتی در حال رشد است، ادامه داد: از یک طرف آقای رییسی با پیشتازی کامل جلو است و به نظر من، سبد رای ده میلیونی دارد هر چند که در حال کاهش است، ولی این کاهش با شیب تندی نیست. سبد رای آقای همتی در حال رشد است باید منتظر مناظره هفته آینده بود، زیرا آرایش سیاسی و انتخاباتی روشن‌تر می‌شود. آقای رضایی هم فعلا خیال کنار رفتن به نفع آقای رییسی را ندارد و حتی می‌توانم پیش بینی کنم، چون آقای رضایی در مناظرات یکی از رقبای جدی و منتقدان خواهد بود.

مهاجری تاکید کرد: اگر آقای محسن رضایی حس کند که امکان دارد حضور ایشان برای پیروزی اصولگرایان خطر آفرین باشد و رای آقای رییسی را کم کند بعید نیست که در روز‌های آخر کناره گیری کند من ایشان را تا اینجا برای ادامه کار دارای انگیزه می‌بینم.

منبع: برنا
نام:
ایمیل:
* نظر: