به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۰۴۲۵
|
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از قطع برق ادارات پُر مصرف از امروز تا پایان شهریورماه جاری خبرداد.

به گزارش خبردنا، " سیدحسین عادلی نسب " در نشست مشترک مدیریت مصرف با مجموعه ادارات وزارت نیرو ، نیروی انتظامی ، شرکت های نفت و گاز و اداره کل صنعت، معدن و تجارت در یاسوج گفت؛ متاسفانه مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد به شکل سرسام آوری روبه افزایش بوده که در این بین ادارات نیز به شکل نگران کننده ای درحال افزایش مصرف برق هستند.

وی گفت: ادارات در استان کهگیلویه و بویراحمد باید تمام تلاش های خود را برای کاهش مصرف برق در ساعات اداری به میزان ۵۰ درصد بار مصرفی سال قبل و بعد از تایم اداری به میزان  ۹۰ درصد کاهش دهند.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اگر ادارات نسبت به کاهش بار مصرفی خود مطابق با  بار عنوان شده اقدام نکنند برق آنان از راه دور قطع خواهد شد، اظهارداشت: از مدیران ارشد سازمانی در استان مصرانه می خواهیم بمنظور جلوگیری از قطع برق احتمالی ادارات زیرمجموعه خود تا پایان شهریورماه جاری برنامه های مدیریت مصرف شآن را اجرایی و بدرستی نظارت کنند.

عادلی نسب، میزان مصرف برق در پیک بار استان کهگیلویه و بویراحمد را ۳۷۰ مگاوات ذکر و خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش دما و گرمی هوا احتمال افزایش این بار وجود داشته که می طلبد ادارات بنحو شایسته ای در مصرف برق خود صرفه جویی های لازم را داشته باشند.

وی گفت: مصرف برق  ۱۲۴ انشعاب اداری امروز دوازدهم خرداد ماه از طریق مرکز پایش مورد بررسی قرار گرفت که تعدادی از این انشعاب ها بدلیل رعایت نکردن میزان مصرف مناسب و تجاوز از میزان بار مجاز اعلانی قطع شدند.

نام:
ایمیل:
* نظر: