به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۰۴۴۷
|
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۳
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
وی افزود: رفتار دوگانه مدیر خیانت به نظام و انقلاب و در این صورت اگر به نتیجه‌ای برسیم بدون شک بدون اغماض ورود می‌کنیم.

خبردنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد مشارکت حداکثری را برای نخبگان و سیاسیون اولویت می‌داند و تاکید می‌کند: انتخابات را بی‌طرفانه و سالم برگزار می‌کنیم.

به گزارش "خبردنا"، حسین کلانتری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 28 خردادماه همزمان با سراسر کشور سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای شهر و همچنین انتخابات میان دوره‌ای مجلس در حوزه انتخابیه گچساران و باشت برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه همه باید برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق رای تلاش کنیم عنوان کرد: ناامید کردن مردم برای عدم حضور در پای صندوق‌‌های رای خیانت به نظام و انقلاب اسلامی است.

کلانتری با تاکید بر اینکه در انتخابات 28 خردادماه باید بی‌طرفانه عمل کنیم و اماندار خوبی برای مردم باشیم، ادامه داد: هر گونه اقدام مسئولان اجرایی انتخابات بر مدار قانون باشد و هیچ قصوری در این زمینه پذیرفتنی نیست.

نماینده عالی دولت خواستار تلاش مدیران برای مشارکت حداکثری در انتخابات شد و افزود: رفتار دوگانه مدیر خیانت به نظام و انقلاب و در این صورت اگر به نتیجه‌ای برسیم بدون شک بدون اغماض ورود می‌کنیم.

کلانتری خاطرنشان کرد: امیدوارم همچون دیگر انتخابات گذشته از جمله یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی این استان در زمینه مشارکت جزو استان‌های اول کشور باشد که شک ندارم این گونه خواهد بود.

وی تاکید کرد: تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی در زمینه برگزاری انتخابات ملزم به همکاری با فرمانداران هستند و در این زمینه هیچ قصوری پذیرفتنی نیست.

نام:
ایمیل:
* نظر: