به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۰۴۵۲
|
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۴

به گزارش خبردنا، غلامرضا تاجگردون معروف به میرشکار اقتصاد ایران دقایقی در ستاد محسن رضایی میرقائد یکی از کاندیداهای هفتگانه سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری حضور یافت.

در زمان حضور تاجگردون، امید رضایی میرقائد نماینده ادوار پنجم ، ششم ، هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه مجسد سلیمان استان خوزشتان نیز حضور داشته است.

تاکنون خبری مبنی بر حمایت تاج گردون رییس کمیسیون برنامه و یودجه مجالس نهم و دهم شورای اسلامی و رداعتبارنامه مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه گچساران و باشت از محسن رضایی میرقائد کاندیدای انتخابات سیزدهم ریاست جمهوری منتشر نشده است.

بطور حتم بخشی از این حضور به لُر بودن این دو چهره مشهور زاگرس برمی گردد و باید منتظر روزهای آینده انتخابات سیزدهم در این ارتباط بود.

محمدرحیم دهرابپور رییس ستاد انتخاباتی محسن رضایی میرقائد در استان کهگیلویه و بویراحمد بوده و البته حضرت حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی محمد بزرگواری نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه کهگیلویه برزگ از حامیان قدرتمند این کاندیدای انتخاباتی در این استان است.

محسن رضایی میرقائد از فرماندهان ارشد نظامی در ایران محسوب می شود که اکنون دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام هم است.

وی تاکنون یک بار شکست در انتخابات دوره ششم مجلس در حوزه انتخابیه تهران، یک بار انصراف در نهمین انتخابات ریاست‌جمهوری با شعار دولت عشق ، یک بار شکست در دهمین انتخابات ریاست‌جمهوری با شعار دولت ائتلافی و یک بار شکست یازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری با شعار سلام بر زندگی را تجربه کرده است.

محسن رضایی میرقائد در انتخابات سیزدهم ریاست جمهوری با شعار تغییر و تحول کاندیدا شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: