به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۰۴۷۶
|
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۳
کاندیدای ششمین انتخابات شورای شهر یاسوج:
کاندیدای ششمین انتخابات شورای شهر یاسوج تاکیدکرد که شهر یاسوج بعنوان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و با وجود داشتن نعمات و مواهب الهی متعدد اکنون چهره ای افسرده دارد که شورای آینده باید نشاط اجتماعی آن را بازگرداند

به گزارش خبردنا، " محمد نیک فکر " به رسانه ها گفت: یاسوج که نام پایتخت طبیعت ایران با خود یدک می کشد متاسفانه در چندساله اخیر بدلایل مخالف چهره ای افسرده بخود گرفته و اگر نتوانیم نشاط اجتماعی را به آن بازگردانیم بدون شک این چهره افسرده تر خواهد شد.

وی با بیان اینکه شورای ششم شهر یاسوج باید برنامه های متنوعی برای نشاط اجتماعی این شهر را در الویت های خود قرار دهد/ اظهارداشت: ما معتقدیم شهر یاسوج باید از شرایط خسته کننده کنونی خارج و در آینده نزدیک شاهد گسترش رفاه عمومی و ارتقای سطح حقوق شهروندان باشیم.

این کاندیدای انتخابات شورای شهر یاسوج گفت: راه اندازی فضاهای فرهنگی به همراه بهره گیری از توان و ظرفیت بالای هنرمندان می تواند شهر یاسوج را به شهری زیبا و با نشاط اجتماعی تغییر دهد.

نیک فکر در پاسخ به این سوال که آفت شورای ششم یاسوج را در چه می دانید؟ هم خاطرنشان کرد: امیدوارم شهروندان تنها براساس قومیت نسبت به انتخابات کاندیداهای اصلح تصمیم نگیرند چراکه اگر این گونه شود بطور حتم شاهد تشکیل شورایی مقتدر نخواهیم بود.

وی با اشاره به برخی از ملاک های یک شورای مقتدر شهری یادآورشد: اگر اعضای شورای ششم یاسوج به وظایف ذاتی خود آگاهی لازم را داشته باشند می توانند در ارزیابی عملکردی خود موفق باشند.

کاندیدای انتخابات ششم شورای یاسوج گفت: شورای آینده باید از تصمیم بزرگان و صاحب نظران نهایت بهره را در حوزه های مختلف بُرده و بخود اجازه ندهد که آنان گوشه نشینی را بر مشارکت در فعالیت های اجتماعی ترجیح دهند.

نیک فکر معتقدست شهروندان بخوبی می توانند شورایی توانمند و قدرتمند از دل صندوق های اخذ رای بیرون بیاورند و اظهار امیدواری کرد که در انتخاب اعضای شورای ششم یاسوج شاهد بهترین گزینش ها از سوی شهروندان باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: