به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۰۵۵۵
|
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲
از هفته آینده:
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از قطع برق ادارات بدهکار از ابتدای تیرماه امسال ( هفته آینده ) خبرداد.

به گزارش خبردنا/ " سیدحسین عادلی نسب " گفت: ادارات دولتی در استان کهگیلویه و بویراحمد حدود 100 میلیارد تومان به شرکت توزیع نیروی برق این استان بدهکار بوده و متاسفانه با وجود تمامی پیگیری های لازم ، برخی از ادارات از پرداخت بدهی خود به این شرکت خودداری می کنند.

وی با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق براساس دریافت مطالبات خود بایستی به زیرساخت های صنعت برق بپردازد و از سوی دولت، اعتبار خاصی دریافت نمی کند، اظهارداشت: حدود 2 ماه است که اطلاعات ریز بدهی ادارات در چندنوبت به مدیران ارشد و حوزه های مالی آنان ارسال شده و اعلان کردیم که شرکت برق آمادگی اقساطی نمودن بدهی های آن ادارات را هم دارد.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: ادارات بدهکار بایستی تا پایان خردادماه امسال نسبت به اقساطی نمودن بدهی خود به معاونت مشترکین شرکت مراجعه تا شاهد قطع برق در تیرماه جاری نباشند.

عادلی نسب با تاکید براینکه شرکت توزیع نیروی برق استان آمادگی هرگونه همکاری با ادارات در جهت دریافت مطالبات خود را دارد، خاطرنشان کرد: این شرکت علاقه ای به قطع برق ادارات ندارد اما درصورت همکاری نکردن ادارات در جهت پرداخت بدهی های خود، ناگریز به قطع برق آنان هستیم.

وی در ادامه از مشترکین صنعتی و تجاری در استان کهگیلویه و بویراحمد هم خواست برای تعیین تکلیف بدهی های خود به معاونت مشترکین شرکت توزیع نیروی برق این استان مراجعه کنند.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شرکت، آماده همکاری با مشترکین در این بخش ها را نیز دارد و البته از مشترکین مصرانه می خواهیم هرچه زودتر برای تعیین تکلیف بدهی خود اقدام تا برق واحدهای صنعتی و تجاری آنان نیز قطع نشود.

نام:
ایمیل:
* نظر: